۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۵۰

لیگ قهرمانان اروپا/

بارسا در حلقه "اتحاد"/ "زلاتان" پرچمدار پاریسی‎ها در خاک آلمان

بارسا در حلقه "اتحاد"/ "زلاتان" پرچمدار پاریسی‎ها در خاک آلمان

دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا از سه شنبه شب با برگزاری دو دیدار آغاز می‎شود. بارسلونا در زمین منچسترسیتی به میدان می‎رود و بایرلورکوزن میزبان پاریسن ژرمن است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بارسلونا سه‌شنبه شب در دیداری دشوار در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی می‎رود. هر دو تیم در حال حاضر از شانس‎های قهرمانی لیگ‎های داخلی خود به شمار می‎آیند.

ضمن اینکه هر دو تیم هفته خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. من سیتی با دو گل از سد چلسی گذشته و به یک چهارم نهایی رقابتهای جام حذفی انگلستان صعود کرده و بارسلونا هم با شش گل در رقابتهای لالیگا تیم رایو وایکانو را درهم کوبیده است.

من سیتی در گروه D رقابتها اگرچه پس از بایرن مونیخ در جایگاه دوم قرار گرفت اما 15 امتیاز کسب کرد و این دو امتیاز بیشتر از امتیازی بود که بارسلونا در مرحله گروهی کسب کرد. ضمن اینکه این تیم موفق شد دارنده عنوان قهرمانی رقابتها را در مونیخ شکست دهد.

تیم "مانوئل پلگرینی" در 20 بازی گذشته خانگی فقط در دو بازی موفق به پیروزی نشده است. ضمن اینکه 18 گل دریافت کرده است.

"خراردو مارتینو" برای این دیدار، بازیکن مصدوم ندارد. اما به نظر می‎رسد "فرناندینهو" و "سرخیو آگوئرو" نتوانند تیم سیتی را در این دیدار همراهی کنند.

سرمربی بارسا در خصوص این بازی گفت: ما پس از پیروزی مقابل رایو وایکانو در شرایط خوبی مقابل من سیتی قرار می‎گیریم و لحظه خوبی است تا شانس خود را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی بیازماییم.

دیگر بازی فردا شب بین تیم‎های بایرلورکوزن آلمان و پاریسن ژرمن فرانسه برگزار خواهد شد.

"زلاتان ابراهیموویچ" که با هشت گل در جایگاه دوم برترین گلزنان این فصل قرار دارد فردا می‎تواند نقطه اتکای پاریسی‎ها باشد. البته نماینده فرانسه برای بازی فردا "ادینسون کاوانی" را به دلیل آسیب دیدگی به خدمت نخواهد داشت.

تیم "لورن بلان" به جایی می‎رود که در 10 بازی گذشته خود در خانه فقط یک بار باخته است. دیدار این دو تیم در بای آرنا می‎تواند نمایش قابل توجهی باشد. پاریسن ژرمن در شش مصافی که با نمایندگان آلمان داشته سه بار شکست خورده است.

"سامی هیپیا" می‎تواند به  آمار حذف نشدن مقابل هیچ تیمی فرانسوی، در بازی فردا شب امیدوار باشد.

 

کد خبر 2237877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha