۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۷:۰۳

کریمی خبر داد؛

باند فرودگاه پارس‌آباد فروردین سال 93 بازگشایی می‌شود

باند فرودگاه پارس‌آباد فروردین سال 93 بازگشایی می‌شود

پارس آباد - خبرگزاری مهر: فرماندار پارس آباد از تکمیل عملیات زیرسازی و ترمیم و بازگشایی مجدد باند فرودگاه این شهرستان طی فروردین سال 93 خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی کریمی بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید مدیرکل فنی استانداری اردبیل از پروژه های عمرانی پارس آباد گفت: هم اکنون عملیات مرمت و روکش آسفالت این فرودگاه با اختصاص بالغ بر 27 میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی 65 درصدی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه طول باند فرودگاه پارس آباد دو هزار و 800 متر است، تصریح: در مرحله تعریض و عملیات ترمیم از طرفین 7.5 متر و در مجموع 15 متر به عرض این باند افزوده خواهد شد.

فرماندار پارس آباد همچنین از اختصاص اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از طریق معاونت امور عمرانی استاندار اردبیل برای تسریع تکمیل عملیات زیر سازی و ترمیم فرودگاه پارس آباد خبر داد.

وی با بیان اینکه این فرودگاه با 170 هکتار مساحت به عنوان قدیمی ترین فرودگاه استان اردبیل در سال 1352 تاسیس شده است، یادآور شد: در سال 81 این فرودگاه از شركت كشت و صنعت و دامپروری مغان منفک و تحویل شركت مادر تخصصی فرودگاه های كشور شد.

مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل نیز در این بازدید گفت :با بهره برداری از طرح های توسعه ای فرودگاه پارس آباد، علاوه بر فراهم شدن امکان نشست و برخاست هواپیمای بدنه متوسط از جمله فوکر ۱۰۰ در این فرودگاه و افزایش پروازها، زمینه برای صادرات محصولات باغی و دامی این شهرستان به کشورهای همسایه مهیا خواهد شد.

غلامرضا عطایی افزود: کارهای ترمیم، زیرسازی و بعضی از قسمت‌های روکش آسفالت باند فرودگاه پارس‌آباد در حال اجراست و امیدواریم با برطرف شدن برخی مشکلات باند فرودگاه، پیشرفت کار با سرعت بهتری صورت بگیرد.

کد خبر 2240481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha