۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۳۱

سلیمان پور:

تامین نیاز شب عید در رباط کریم/ مردم نگران کمبود کالا نباشند

تامین نیاز شب عید در رباط کریم/ مردم نگران کمبود کالا نباشند

رباط کریم - خبرگزاری مهر: فرماندار رباط کریم از تامین نیاز شب عید مردم در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم نگران کمبود کالاهای اساسی نباشند.

بیژن سلیمان پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با آغاز ماه پایانی سال 92 و نزدیک شدن به آغاز سال جدید، به همت فرمانداری کمیته تنظیم بازار شهرستان با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.

وی افزود: در این کمیته مصوب شد که طرح تشدید بازرسی و کنترل و نظارت بر عرضه و فروش کالاهای اساسی در بازار به صورت ویژه در شهرستان رباط کریم اجرا شود.

این مسئول از بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان در روزهای پایانی سال خبر داد و عنوان کرد: این بازدیدها تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

سلیمان پور یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه گران و یا کم فروشی، مراتب را به فرمانداری و یا اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی شود.

فرماندار شهرستان رباط کریم با اشاره اینکه کالاهای پرمصرف مورد نیاز برای شب عید مانند برنج، گوشت قرمز، مرغ، شکر، روغن، شیرینی، میوه و خشکبار و آجیل به اندازه کافی تامین می شود، تاکید کرد: نگرانی از کمبود عرضه برای بازار شب عید وجود ندارد و نیازهای بازار کاملا پیش بینی شده و مشکلی نخواهیم داشت.

کد خبر 2240545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha