۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۵۶

جنگ لفظی در آستانه دیدار گالاتاسرای - چلسی؛

مانچینی: اینتر 2010 تیم من بود/ مورینیو: مانچینی تیمی برای گل کوچک ساخته بود

مانچینی: اینتر 2010 تیم من بود/ مورینیو: مانچینی تیمی برای گل کوچک ساخته بود

در آستانه دیدار گالاتاسرای و چلسی در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا سرمربیان دو تیم با جنگ لفظی که به راه انداختند، حساسیت این دیدار را افزایش دادند.

به گزارش خبرگاری مهر، روبرتو مانچینی سرمربی گالاتاسرای در سال 2008 از نیمکت اینتر اخراج شد تا جای خود را به ژوزه مورینیو بدهد. مورینیو در سال 2010 همان تیم اینتر را به 3 گانه (قهرمانی در سری آ، کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا) رساند.

مانچینی می‌گوید: تیم اینتری که در سال 2010 سه گانه را کسب کرد و علاوه بر قهرمانی در اسکودتو و کوپا ایتالیا، لیگ قهرمانان اروپا را هم فتح کرد، تیمی بود که من آن را ساخته بودم. من تفکر و نوع بازی اینتر را عوض کردم، چرا که وقتی به اینتر آمدم آنها بسیار بد بازی می کردند.

اما ژوزه مورینیو که هیچوقت در این جنگ‌های لفظی کوتاه نمی‌آید، در پاسخ به مانچینی در مصاحبه‌ای گفت: واقعا خنده دار است. خیلی جالب است که از 11 نفری که در بازی فینال لیگ قهرمانان سال 2010 به میدان رفتند، تنها 5 بازیکن از بین بازیکنانی بودند که در تیم مانچینی بازی می‌کردند. احتمالا مانچینی تیم برای بازی گل کوچک ساخته بود.

دیدار دو تیم گالاتاسرای و چلسی در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب از ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار می‌شود.

از طرف دیگر تقابل ژوزه مورینیو با دیدیه دروگبا که چندین سال در چلسی با هم کار کرده‌اند، می‌تواند بسیار جالب باشد.

کد خبر 2244884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha