۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۴۸

یوسفی:

"چشمه ریزه" یکی از قطبهای گردشگری کرمانشاه است

"چشمه ریزه" یکی از قطبهای گردشگری کرمانشاه است

ثلاث باباجانی ـ خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: برخی از مناطق همانند، منطقه نمونه گردشگری " چشمه ریزه" در ثلاث باباجانی می تواند در صورت مهیا بودن تمامی زیرساختها مقصد خوبی برای گذران تعطیلات نوروزی مسافران باشد.

رستگار یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرستان ثلاث باباجانی به لحاظ داشتن مناطق بکر طبیعی می تواند هر ساله مقصد بسیاری از مسافران نوروزی به این منطقه باشد.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: یکی از پتانسیل های مهم این شهرستان احداث و راه اندازی بازارچه مرزی ثلاث باباجانی است که این امتیاز می تواند نقش مهمی در جذب گردشگر به این شهرستان و استان کرمانشاه داشته باشد.

رستگار یوسفی به آماده سازی زیرساختهای این بازارچه اشاره داشت و افزود: عملیات زیرساخت این بازارچه انجام گرفته است و با همکاری مدیریت ارشد استان و نیز مسئولان اقتصادی در آینده، این بازارچه منشا ایجاد اشتغال پایدار با مردم شهرستان شود.

یوسفی به مناطق گردشگری و طبیعی این شهرستان اشاره داشت و افزود: برخی از مناطق همانند،  منطقه نمونه گردشگری "چشمه ریزه" در ثلاث باباجانی می تواند در صورت مهیا بودن تمامی زیرساختها مقصد خوبی برای گذران تعطیلات نوروزی مسافران باشد.

وی به دیگر مناطق دیدنی این شهرستان هم اشاره کرد و گفت: سراب " کانی صفر"، " باغ سیدخان" در ازگله، " سراب شیلان"، "آبشار شیخ صله" از دیگر نقاط با ارزش و دیدنی در بحث پذیرش مسافران نوروزی است.

فرماندار ثلاث باباجانی اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 40 هزار مسافر به این شهرستان مسافرت داشته اند که براساس پیش بینی های انجام گرفته و همچنین ایجاد زیرساختهای لازم، این تعداد امسال افزایش چشمگیرتری خواهد داشت.

یوسفی گفت: برای اسکان مسافران نوروزی به این شهرستان بیش از چهار مدرسه با ظرفیت 40 کلاس درس در داخل شهر تازه آباد در نظر گرفته شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه هیچگونه مشکل و یا کمبودی برای پذیرش مهمانان نوروزی به این شهرستان نداریم، اظهار داشت: چهار سالن ورزشی در ثلاث باباجانی و نیز تعدادی کمپ در ورودی این شهر برای ارائه خدمات بهتر به مسافران در ایام عید راه اندازی می شود.
 

کد خبر 2246668

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha