۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۵۴

سرهنگ قدمی:

معاینه فنی ناوگان های مسافربری در ایام نوروز به شدت کنترل می شود

معاینه فنی ناوگان های مسافربری در ایام نوروز به شدت کنترل می شود

گرگان - خبرگزاری مهر: فرمانده پلیس راه استان گلستان گفت: معاینه فنی ناوگانهای مسافربری در ایام نوروز توسط مدیر فنی شرکت های مربوطه به شدت کنترل می شود.

سرهنگ علیرضا قدمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اگر معاینه فنی خودرو وقتی به صورت جدی کنترل شود سلامت خودرو ها را در پی خواهد داشت که از بروز بسیاری از حوادت نیز جلوگیری می شود، به همین جهت این موضوع را سازمان حمل و نقل پایانه هاو پلیس راه در ایام نوروز کنترل خواهد کرد.

وی در توضیح فعالیت مدیران فنی بیان کرد: مدیران فنی افرادی هستند که در شرکت های مسافربری با دار بودن تخصص های فنی، کارشان بررسی و کنترل سلامت خودروها است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه برای کنترل رانندگان اتوبوس های بین شهری، پلیس نامحسوس در این ناوگانها قرار خواهند گرفت افزود: مسافران اتوبوس های بین شهری در صورت مشاهده هر گونه بی احتیاطی و عدم رعایت قانون و مقررات راهنمایی به محض توقف اتوبوس دراولین واحد گشتی و یا ایستگاه پلیس راه، می توانند تخلف راننده را گزارش کنند و همکاران ما این گزارشات را بررسی کرده و برابر با قانون با متخلفین برخورد خواهند کرد.

فرمانده پلیس راه استان گلستان در خاتمه یادآور شد: در آینده ای نزدیک سامانه پیام کوتاهی برای گزارش تخلفات راننگان اعلام می شود تا مسافران از این طریق نیز هرگونه خلاف و بی احتیاطی رانندگان را گزارش کنند.

کد خبر 2249246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha