۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۴۰

اکران «رستم و سهراب» به شهریور موکول شد/ «الو نوید» عید می‌آید

اکران «رستم و سهراب» به شهریور موکول شد/ «الو نوید» عید می‌آید

اکران «رستم و سهراب» به صلاحدید یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم انیمیشن برای دومین بار به تعویق افتاد و قرار است شهریورماه سال آینده اکران می‌شود.

داریوش دالوند یکی از تهیه کنندگان فیلم سینمایی انیمیشن «رستم و سهراب» درباره تغییر در زمان اکران به خبرنگار مهر گفت: طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود این فیلم از تاریخ 26 آبان تا تاریخ 5 آذرماه در گروه سینمایی استقلال اکران شود اما به دلیل مصادف شدن با ماه محرم پیشنهاد شد که این فیلم بعد از ایام محرم اکران شود.

وی افزود: قرار شد فیلم سینمایی «رستم و سهراب» بعد از ماه محرم یعنی از تاریخ 29 آذر به مدت 10 روز اکران شود. بر همین اساس آنونس های این فیلم سینمایی در سینماهای گروه استقلال قبل از نمایش فیلم «سر به مهر» نمایش داده شد اما در نهایت یا توجه به تشخیص مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی که به عنوان تهیه کننده دوم این مجموعه حضور دارد از اکران این فیلم سینمایی در سال 1392 انصراف دادیم.

تهیه‌کننده فیلم انیمیشن «رستم و سهراب» با اشاره به اینکه صلاحدید تهیه‌کننده دوم باعث به تعویق افتادن اکران شد، توضیح داد: قرار است از 15 شهریورماه سال آینده اکران این فیلم بلند انیمیشن ایرانی آغاز شود. دلیل انتخاب این ایام برای اکران «رستم و سهراب» این است که حضور مدارس را نیز داشته باشیم.

دالوند که تولید انیمیشن «سربازان کوچک» را نیز در دست کار دارد درباره روند تولید این فیلم سینمایی گفت: مجموع مراحل فنی این فیلم سینمایی از جمله صداگذاری، موسیقی، دوبله، افکت و ... به پایان رسیده است و در حال حاضر در تلاش برای جذب حمایت هستیم اما هنوز موفق به این کار نشده ایم.

این تهیه‌کننده به مراحل فنی فیلم سینمایی «آخرین فرستاده» اشاره کرد و گفت: این انیمشین با شراکت بیست و پنج درصدی تلویزیون ساخته شده و قرار است بهترین زمان برای پخش این سریال 28 قسمتی که در 22 دقیقه زمان بندی شده است، در نظر گرفته شود و از همین رو در ماه رمضان روی آنتن خواهد رفت.

داریوش دالوند در پایان به تولید یک مسابقه تلویزیونی برای ایام نوروز اشاره کرد و گفت: یک مسابقه 10 دقیقه ای با عنوان «الو نوید» تولید شده است که نوید یک شخصیت انیمیشنی است. این مسابقه با موضوعات اجتماعی برای خانواده ها برگزار می شود و قرار است از 25 اسفندماه از شبکه یک سیما پخش شود.

کد خبر 2251425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha