۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۴۲

استقبال مخاطبان از اولین مواجهه خود با «چارتار»

استقبال مخاطبان از اولین مواجهه خود با «چارتار»

نخستین کنسرت گروه موسیقی «چارتار» شامگاه 19 اسفندماه در میان استقبال مخاطبان در سالن اصلی مجموعه اریکه ایرانیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، گروه موسیقی «چارتار» در نخستین اجرای خود مجموع قطعات آلبوم موسیقی«باران تویی» را در میان استقبال مخاطبان در سالن اصلی مجموعه اریکه ایرانیان اجرا کردند.

قطعه ای که در ابتدای این کنسرت اجرا شد «آشوبم» نام داشت. آرمان گرشاسبی خواننده این گروه موسیقی پس از اجرای نخستین قطعه ضمن خیر مقدم گفتن به حاضرین در سالن گفت: گروه موسیقی«چارتار» به همراهی شما افتخار می کند و پس از آن بهزاد حسن زاده و نازنین غنی زاده نوازندگان کمانچه این گروه موسیقی را به تماشاگران معرفی کرد و از کمانچه نوازی این دو نوازنده تشکر کرد.

در ادامه این کنسرت تصاویری به صورت ویدئو کلیپ متناسب با حال و هوای هریک از قطعات همراه با گروه نوازی «چارتار» پخش می شد و این گروه موسیقی با انرژی و حرارات بسیار هر یک از قطعات را اجرا می کردند.

«هندسه»، «باران تویی»، «مرا به خاطرت نگه دار»، «زن دیوانه»، «کلاغ»، «عاشقانه تنهاست»، «حرفی بزن»، «خوشا به من»، «شبیه یک مرداب»، «در حسرت ماه» و «چارتار» از جمله قطعاتی بود که در ادامه این کنسرت اجرا شد.

قطعه پایانی گروه موسیقی «چارتار» به اجرای قطعه «قطار» اختصاص داشت. گرشاسبی درباره این قطعه گفت: به عنوان خواننده گروه افتخار می کنم که شعرهای احسان حائری را می خوانم. شعر «قطار» را دوست دارم و شرح حال این گروه موسیقی است.

در حاشیه

* استقبال از گروه موسیقی «چارتار» بسیار بود و سالن اریکه ایرانیان جمعیت بسیاری را به خود دید.

* آرمان گرشاسبی خواننده که به نوعی رهبری گروه را به عهده داشت در لابلای اجرای قطعات توضیحاتی درباره گروه و حضور برخی از نوازندگان داد.

این خواننده درباره گروه موسیقی«چارتار» گفت: این گروه موسیقی از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرد و در میان اعضای گروه موسیقی «چارتار» آرش فتحی آهنگساز  بیشترین تلاش، گذشت و بزرگواری را به خرج داد تا این گروه موسیقی پا بگیرد.

* یکی از نکات قابل توجه حضور تماشاگران جوان در این کنسرت بود و این استقبال در حالی صورت گرفت که تنها یک ماه از انتشار آلبوم «باران تویی» گذشته است و جالب تر اینکه تماشاگران مجموعه ترانه های این آلبوم را حفظ بودند و با گروه همخوانی می کردند.

* اجرای قطعات «هندسه» و «آشوبم» از جمله قطعاتی بود که تشویق پی در پی تماشاگران را دربر داشت و هیجان برای اجرای این قطعه به اندازه ای بود که نوعی به یک اجرای مشترک میان گروه و حاضران در سالن تبدیل شد.

* یکی از نقاط قوت این کنسرت آرمان گرشاسبی خواننده گروه بود که با حرکات دست و میمیک صورت خود حس قطعه را به مخاطب منتقل می کرد.

* قطعه «باران تویی» نیز با استقبال حاضران در سالن مواجه شد و دارا دارایی نوازنده گیتار بیس در این بخش از اجرا مورد تشویق قرار گرفت.

* آیین احمدی فر تنظیم کننده قطعات نیز پس از اجرای قطعه «عاشقانه تنهاست» با معرفی خواننده گروه مورد تشویق قرار گرفت.

* قطعه بیز گروه موسیقی «چارتار» به اجرای قطعه «هندسه» اختصاص داشت.

* خواننده گروه در پایان مراسم از  پیروز ارجمند رئیس دفتر موسیقی، اداره اماکن و همچنین مالک مجموعه اریکه ایرانیان و تفرشی تهیه کننده قدردانی کرد و خطاب به حاضرین در سالن گفت: سپاس از شما که آمدید و اولین اجرای چارتار را در کنار ما بودید.
 

کد خبر 2254107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha