۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۵۲

در گفتگو با مهر عنوان شد:

امیدوارم قضاوت‌ها جانبدارانه نباشد/ از هیچی تیمی تست دوپینگ گرفته نشد

امیدوارم قضاوت‌ها جانبدارانه نباشد/ از هیچی تیمی تست دوپینگ گرفته نشد

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با اعلام اینکه متاسفانه در بازی هایی که تا به امروز انجام داده ایم از بازیکنان ما یا حریف تست دوپینگ گرفته نشده، تاکید کرد: امیدوارم در سه هفته پایانی لیگ آزادگان نظارت جدی تری بر معضل دوپینگ صورت گیرد.

بهروز مکوندی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که در حال حاضر تیمش صدرنشین گروه ب رقابت های لیگ آزادگان است، در خصوص دغدغه هایی که در سه هفته پایانی رقابت های لیگ آزادگان دارد به خبرنگار مهر گفت: رقابت های لیگ آزادگان در سه هفته پایانی بازی ها چه در بین تیم های صدرنشین و چه در میان تیم های قهر نشین از حساسیت زیادی برخوردار شده است و در هر دو گروه حداقل سه تیم صدر نشین از شانس لیگ برتری شدن برخوردارند.

وی در همین خصوص افزود: خوشبختانه در حال حاضر شاهدیم کمیته داوران فدراسیون فوتبال در بازی های حساس لیگ آزادگان از داوران با تجربه ای استفاده می کند که در لیگ برتر سوت می زنند و امیدوارم این روند بویژه در دو هفته پایانی نیز ادامه داشته باشد و نظارت ها نیز بیشتر شود.

وی در همین خصوص افزود: تا به امروز نگاه ما در تیم نفت مسجد سلیمان به داوری هایی که صورت گرفته منفی نبوده است و امیدوارم در سه هفته پایاینی نیز تغییر نکند و قضاوت ها برای برخی تیم ها جانبدارانه نباشد ضمن اینکه اگر در برخی موارد که شاهدیم داوران مرتکب اشتباهات فاحشی می شوند با انها نیز برخوردهای جدی تیری صورت گیرد به عنوان مثال سطح قضاوت های که به آنها سپرده می شود را نزول دهند نه اینکه داوری های مهمتری را به آنها بسپارند.

وی با تاکید بر اینکه تا به امروز در بازی هایی که ما داشتیم هیچگاه تست دوپینگ از بازیکنان تیم ما و یا تیم حریف گرفته نشده است، خاطر نشان کرد: درست است که آزمایشات دوپینگ هزینه زیادی برای کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال دارد اما ما انتظار داریم با توجه به حساسیت بازی ها در این هفته های پایانی در این خصوص نظارت بیشتری صورت گیرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در خصوص آخرین وضعیت تیم خود خاطر نشان کرد: در حال حاضر شرایط خوبی داریم و اگر از سه بازی باقی مانده در دو بازی برنده از بازی خارج شویم می توانیم مستقیم به رقابت های لیگ برتر صعود کنیم.

وی با تاکید بر اینکه از شانس زیادی برای لیگ برتری شدن برخوردارند، خاطر نشان کرد: ما از امکانات و زیر ساخت های لازم برای حضور در لیگ برتر برخورداریم و کاستی هایی نیز داریم که مسئولان مربوطه در باشگاه و شهر به سرعت در حال برطرف کردن آنها هستند ضمن اینکه میزبانی ما از تیم تراکتورسازی در جریان رقابت های جام حذفی تاکیدی بر این موضوع است.

 

کد خبر 2254133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha