۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۸:۳۱

حواشی بازی فولاد – الفتح/

تذکر جدی ناظر بازی به خاطر انفجار ترقه/ 37 هزار نفر از بازی دیدن کردند

تذکر جدی ناظر بازی به خاطر انفجار ترقه/ 37 هزار نفر از بازی دیدن کردند

اهواز – خبرگزاری مهر: طبق اعلام گزارشگر ورزشگاه الغدیر اهواز بیش از 37 هزار نفر از این بازی استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در دقیقه 58 داور ژاپنی بازی به حسین المقهوی بازیکن تیم الفتح عربستان به علت تمارض و توقف بازی کارت زرد نشان داد که این امر با استقبال هواداران فولاد مواجه شد.

در حالیکه در نشست خبری پیش از بازی حسین المقهوی به عنوان کاپیتان تیم الفتح در برابر فولاد خوزستان معرفی شد، در این بازی بازیکن شماره 7 یعنی حمدان الحمدان بازوبند را به دست بسته بود.

تیم عربستان که روز دوشنبه با یک پروزار اختصاصی به اهواز آمده بود، امشب بعد از پایان بازی با یک چارتر فوکر 100 به کشورش بازگشت.

انفجار ترقه‌ای با صدای نسبتا قوی از سوی هواداران خوزستان، ضمن اینکه با تذکر جدی نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد؛ میزبانی فولاد برای بازی آینده را نیز با خطر مواجه کرد.

در حالیکه همه حملات فولاد تا دقیقه 66 بازی با شکست مواجه می‌شد و توپ‌های بازیکنان اهوازی راهی به دروازه حریف پیدا نمی‌کرد؛ یکی از بازیکنان عربستانی به داد تیم فولاد رسید و با خطای هند در محوطه جریمه تیمش، یک پنالتی به فولاد خوزستان هدیه داد. این پنالتی را بختیار رحمانی وارد دروازه تیم الفتح عربستان کرد.

تعداد هوادارانی که در این بازی بلیت خریداری کرده بودند طبق اعلام گزارشگر ورزشگاه 37 هزار و 391 نفر بودند که البته تعداد قابل توجهی از هوادارن بدون بلیت وارد ورزشگاه شدند.

تیم عربستانی در این بازی ثابت کرد تیم حریقی برای تیم های این گروه به شمار نمی رود زیرا در این بازی هیچ نشانه ای از یک تیم خوب از سوی این تیم مشاهده نشد.

کد خبر 2254535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha