۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۵۶

 جوادی در گفتگو با مهر:

نفر اول یا دوم در کشتی روسیه معنا ندارد/ ایران هم جوانگرایی کرده بود

نفر اول یا دوم در کشتی روسیه معنا ندارد/ ایران هم جوانگرایی کرده بود

عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی پس از قهرمانی آزادکاران کشورمان در رقابتهای جام جهانی آمریکا گفت: با توجه به ترافیک مدعیان در کشتی روسیه و حضور نفرات پرتعداد در تمامی اوزان این تیم، نمی‌توان بین نفرات اول یا دوم روسها تفاوتی قائل شد.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب خاطر نشان کرد: روسها از پشتوانه بسیار مطمئن و کافی در تمامی اوزان برخوردارند و به جرات می توان گفت نفر اول تیم ملی این کشور از لحاظ فنی با نفرات دوم یا سوم آنها هیچ تفاوتی ندارد. حضور برخی چهره های جوان یا نه چندان مطرح روسیه در ترکیب تیم اعزامی به جام جهانی دقیقا همان مساله ای بود که در تیم ایران هم به چشم می خورد و اصل میدان دادن به جوانان و نفرات کمتر شناخته شده از سوی رسول خادم و کادر فنی با تیم روسیه برابری می کرد.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی جهان ادامه داد: نفراتی که تیم روسیه به آمریکا فرستاده بود در رقابتهای انتخابی و تورنمنت هایی همچون جام یاریگین برگزیده شده بودند و مطمئنا توانسته بودند نفرات اصلی و بزرگ کشور خود را شکست دهند تا ملی پوش شوند.

پیشکسوت کشتی ایران در خصوص میدان دادن به برخی جوانان و نفرات کمتر شناخته شده اعزامی تیم ایران نیز گفت: نفراتی همچون مهران رضازاده، میثم نصیری، سید احمد محمدی، پیمان یاراحمدی، رضا افضلی، علیرضا کریمی و ... از جمله کشتی گیرانی بودند که هر کادر فنی به جز رسول خادم و همکارانش با شک و تردید به آنها نگاه می کردند، اما برخی از آنان همچون سید احمد محمدی، جانانه جنگیدند و پاسخ اعتماد مربیان رابه خوبی دادند.

جوادی در خاتمه به تیم آمریکا هم اشاره کرد و گفت: از بحث تیم روسیه و ترکیب آن که بگذریم باید به کشتی گیران عنوان دار و آماده تیم آمریکا اشاره کرد که به واقع طوری صف آرایی کرده بودند که به جز کسب قهرمانی به هیچ عنوان دیگری فکر نمی کردند. تیم میزبان از مدتها پیش با برنامه ریزی و تدارکات وسیع برای جام جهانی مهیا شده بود که خوشبختانه در نهایت مغلوب ایران شد و از رسیدن به فینال بازماند.

کد خبر 2258082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha