۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۵۷

عکس‌نگاری به شیوه ناصرخسرو/ جشنواره عکس سفرنگاری فراخوان داد

عکس‌نگاری به شیوه ناصرخسرو/ جشنواره عکس سفرنگاری فراخوان داد

فراخوان سومین جشنواره سفرنگاری ناصرخسرو در بخش عکس منتشر شد و از عکاسان برای حضور در این برنامه دعوت به همکاری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین جشنواره سفرنگاری ناصرخسرو با هدف گسترش فرهنگ ثبت و انتقال تجربه سفر و با درنظر گرفتن جایگاه عکس به عنوان یکی از مهمترین اشکال سفرنگاری از زمان ابداع عکاسی تا به امروز در خرداد 93 برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال دو مجموعه از عکس‌های خود که هر مجموعه شامل حداقل 5 و حداکثر 12 عکس باشد در این جشنواره شرکت کنند.

شرکت‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می‌توانند به وب سایت سفرنگار به نشانی www.safarnegar.com مراجعه کنند.

آثار ارسال شده توسط گروهی از متخصصان حوزه عکاسی و سفر داوری خواهد شد و عکس‌های برگزیده در نمایشگاهی که خرداد ماه سال 93 برگزار خواهد شد، به نمایش گذاشته می‌شود. آخرین مهلت ارسال آثار 31 فروردین 93 است.

سومین جشنواره سفرنگاری ناصر خسرو در بخش‌های عکس، فیلم، سفرنامه مکتوب، سفرنامه صوتی، سفرنامه مجازی، بخش‌ ویژه سفرنامه‌های نوروز 93، بخش ویژه سفرنامه‌های کودک و نوجوان، و بخش ویژه تور کارگاهی سفرنگاری برگزار می‌شود.

شرکت علاقه‌مندان در چند بخش محدودیتی ندارد و اولویت در انتخاب، نمایش و داوری با آثاری است که مستند و دارای زمان و مکان مشخص باشند.

جشنواره‌ ملی سفرنگاری ناصرخسرو قبادیانی با حمایت وبسایت ZORAQ.com، خانه جهانگرد استان تهران، انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران و مرکز پژوهشهای تعطیلات نو برگزار می‌شود.

کد خبر 2258811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha