۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۴۲

وزارت ورزش در حمایت دوباره از تیم ملی؛

اردوی تیم ملی فوتبال قطعا در آفریقای جنوبی برگزار می‌شود

اردوی تیم ملی فوتبال قطعا در آفریقای جنوبی برگزار می‌شود

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان با رد برخی خبرها مبنی بر لغو اردوی تیم ملی فوتبال در آفریقای جنوبی گفت: بعد از پایان بازی‌های لیگ برتر این اردو حتما برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان با مطلوب توصیف کردن وضع تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از 100روز به جام جهانی برزیل گفت: تیم ملی و فدراسیون فوتبال در این مورد مشکل خاصی ندارند و اگر هم باشد مثل همیشه وزارت ورزش و جوانان حامی تیم ملی است و کمک می‌کند.

وی در مورد اردوی تیم ملی در افریقای جنوبی تاکید کرد: بعد از سه هفته پایانی لیگ برتر بلافاصله تیم ملی فوتبال ایران عازم آفریقای جنوبی خواهد شد و در آنجا اردویی 24 روزه برپا می‌کند.

سجادی خاطرنشان کرد: قطعا وزارت ورزش و جوانان از تیم ملی حمایت دارد و خواهد داشت و برای همین اردوی آفریقای جنوبی برگزار می‌شود.

رئیس ستاد ملی حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با اشاره به اهمیت تیم ملی برای وزارت ورزش و جوانان و دولت گفت: دولت هیچوقت تیم ملی را تنها نگذاشته است و در دیداری هم که اخیرا محمود گودرزی وزیر ورزش با رئیس جمهور داشت، ایشان قول مساعد برای همه گونه حمایت از تیم ملی فوتبال را داد.

سجادی در پایان تاکید کرد: انتظار ما از تیم ملی فوتبال کاملا منطقی است و دوست داریم بازی خوب و قوی از خود نمایش دهند و ایجاد حس برد خواهی و صعود از گروه خود در نزد مردم کارشناسی نیست و کمکی به تیم ملی وبازیکنان نمی‌کند. جام جهانی عرصه بزرگی است و امیدواریم تیم ملی فوتبال ایران بهترین نمایش خود را ارائه کند.

کد خبر 2259052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha