۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹

رعنایی:

چهارشنبه سوری در خراسان شمالی 12 مصدوم داشت

چهارشنبه سوری در خراسان شمالی 12 مصدوم داشت

بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی گفت: مراسم چهارشنبه سوری در این استان 12 مصدوم سرپایی داشت اما خوشبختانه این مراسم بدون حادثه منجر به اعزام اورژانسی سپری شد.

محسن رعنایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه چهارشنبه سوری امسال در خراسان شمالی بدون حادثه منجر به اعزام اورژانسی سپری شد، اظهار کرد: این در حالی است که در چهارشنبه سوری پارسال 13 مورد و در سال پیش از آن 16 مورد حادثه منجر به اعزام اورژانسی در این استان روی داده بود.

به گفته وی البته در مراسم دیشب 12 نفر در جریان آتش بازی در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین مصدوم شدند که توسط همراهان به مراکز اورژانس استان منتقل و پس از درمان سرپایی ترخیص شدند.

رعنایی با بیان این که از این تعداد 11 نفر مرد و یک نفر زن بود، اضافه کرد: از شمار کل مصدومان مراسم چهارشنبه سوری در خراسان شمالی هفت نفر بر اثر انفجار ترقه، چهار نفر بر اثر آتش بازی و یک نفر نیز به خاطر انفجار مواد احتراقی به سوختگی سطحی و تروما(ضربه) دچار شده بودند.

وی اضافه کرد: 9 نفر از مصدومان چهارشنبه سوری امسال در خراسان شمالی مربوط به شهر بجنورد بودند و از تعداد کل مصدومان یازده نفر از ناحیه دست، گردن و صورت و دو نفر نیز از ناحیه چشم مصدوم شده بودند.

رعنایی عنوان کرد: متاسفانه در مراسم چهارشنبه سوری امسال در خراسان شمالی یک جوان 17 ساله بر اثر انفجار ترقه یک بند از انگشت خود را از دست داد.

به گفته وی در مراسم چهارشنبه سوری امسال170 نفر از نیروهای اورژانس 115 خراسان شملالی استان با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 10 دستگاه آمبولانس در حال آماده باش بودند.
 

کد خبر 2259383

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha