۲ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۵۷

محمد پنجعلی در گفتگو با مهر:

بهترین ابزار برای تنبیه دو بازیکن جریمه مالی بود/ تکرار شود به شدت برخورد می‌کنیم

بهترین ابزار برای تنبیه دو بازیکن جریمه مالی بود/ تکرار شود به شدت برخورد می‌کنیم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به جلسه انضباطی دو بازیکن خاطی این تیم عنوان کرد: بهترین ابزار برای تنبیه آنها جریمه مالی بود که ما 15 درصد از قراردادشان را کسر کردیم.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جلسه صبح امروز شنبه پیام صادقیان و رضا حقیقی، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: ما باید خیلی سریع تصمیم خود را به کادر فنی اعلام می‌کردیم تا در صورت محرومیت آنها، علی دایی از وضعیت این دو بازیکن باخبر می‌شد. با توجه به اینکه هر دو بازیکن خیلی پشیمان بودند و ابراز ندامت کردند، ما تصمیم به کسر 15 درصد از قرارداد آنها گرفتیم.

وی اضافه کرد: بهترین ابزار برای تنبیه جریمه‌های مالی است که صورت می‌گیرد و ما هم همین کار را انجام دادیم منوط به اینکه کادر فنی نیز از رفتار آنها ابراز رضایت کند و در صورتی که تا پایان فصل کادر فنی رضایت خود را به ما اعلام کند، امکان بخشش قسمتی از این جریمه وجود دارد.

سرپرست تیم پرسپولیس تاکید کرد: در صورتی که این اتفاق نه تنها از سوی دو بازیکن یاد شده بلکه کل تیم تکرار شود، به شدت با آن برخورد کرده و جریمه‌های سنگینی را در نظر خواهیم گرفت. این بازیکنان الگوی جوان‌ها هستند و باید بدانند نگاه میلیون‌ها نفر به آنها است برای همین باید به دنبال محبوبیت باشند و تنها شهرت ارزش ندارد.

پنجعلی درباره مشکلات قبلی که پیام صادقیان ایجاد کرده بود، گفت: جنس اتفاقات قبل فرق می‌کرد و آن مسائل بیشتر فنی بود. زمانی که این درگیری رخ داد، من به باشگاه رفته بودم تا در جلسه‌ای شرکت کنم. البته همان شب با آنها صحبت کردم که هر دو ابراز پشیمانی کردند و خودشان گفتند یک لحظه نفهمیدم چه اتفاقی رخ داد که آنطور با یکدیگر درگیر شدند.

کد خبر 2260246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha