۴ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۴۳

بیگ زاده:

توزیع میوه شب عید در اردبیل ادامه دارد/ عرضه 1100 تن میوه

توزیع میوه شب عید در اردبیل ادامه دارد/ عرضه 1100 تن میوه

اردبیل – خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری اردبیل از تداوم توزیع میوه شب عید در مرکز استان تا آخر تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بیگ زاده عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی توزیع میوه در اردبیل افزود: توزیع میوه هم اکنون در پنج جایگاه عرضه صورت می گیرد و این روند تا 13 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پیش از عید و از 25 اسقندماه گذشته میوه در 40 جایگاه توزیع نمی شد، ادامه داد: براساس هماهنگی های صورت گرفته از این نعداد پنج جایگاه به صورت ویژه در نظر گرفته شد تا میوه در ایام عید نیز توزیع شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری اردبیل تامین نیاز شهروندان و تنظیم بازار را از مهمترین عوامل تداوم توزیع میوه در ایام عید عنوان کرد و تاکید کرد که عوامل بازرسی اصناف و صنعت و معدن و تجارت به صورت مرتب بر عملکرد این واحدها نظارت و کنترل دارند.

وی این مراکز را در مناطق حاشیه ای و مرکز استان عنوان کرد و متذکر شد: این جایگاه ها به صورت کانکس با رعایت اصول زیباسازی بصری طراحی شده است.

بیگ زاده همچنین با اشاره به توزیع هزار و 100 تن میوه شب عید در اردبیل عنوان کرد: امسال بیشتر از سهمیه در نظر گرفته شده در اردبیل میوه توزیع شد، چراکه سهمیه برخی شهرستان ها که در بازار کشش نداشت در مرکز استان توزیع شد.

وی میوه های توزیع شده را دارای کیفیت مطلوب برشمرد و بیان داشت: برخی از سودجویان میوه های بی کیفیت را توزیع می کردند که با نظارت و بازرسی این میوه های جمع آوری شد.

به گفته بیگ زاده تا 29 اسفندماه روز آخر سال تنها در اردبیل بیش از هزار تن میوه توزیع شده بود.

کد خبر 2260534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha