۴ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱

کریس رونالدو بعد از شکست در ال‌کلاسیکو:

مقابل 12 نفر بازی می‌کردیم/ داور در حد این بازی بزرگ نبود

مقابل 12 نفر بازی می‌کردیم/ داور در حد این بازی بزرگ نبود

کریس رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید بعد از شکست 4 بر 3 این تیم مقابل بارسلونا به شدت از عملکرد "اوندیانو مالنکو" داور این بازی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری مهر، کریستیانو رونالدو به دنبال شکست 4 بر 3 رئال مادرید مقابل بارسلونا، به شدت از داوری آلبرتو اوندیانو مالنکو انتقاد کرد. این انتقادات در حالی توسط ستاره پرتغالی مطرح شده است که خود وی به دنبال پنالتی اشتباهی که از سوی داور اعلام شد، گل سوم رئال را به ثمر رسانده بود. بر اساس تصاویر تلویزیونی، خطا روی دانی آلوز در خارج از محوطه هجده قدمی صورت گرفته بود.

به وجود این مساله، رئال و رونالدو به دو پنالتی بعدی که به نفع بارسلونا اعلام شده بود و با اخراج سرجیو راموس همراه بود، معترض بوده‌اند.

رونالدو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه رئال گفت: "ما غمگین هستیم زیرا لیاقت بیش از این را داشتیم. اما نبرد ادامه دارد."

وی در ادامه مدعی شد: "شاید آنها نمی‌خواهند رئال مادرید قهرمان لیگ بشود. من پنج سال اینجا بوده‌ام، به همین دلیل می‌دانم اوضاع به چه نحوی است. در این مدت هرگز ندیده‌ام داورها کمی به سود رئال قضاوت کنند. با همه این داستان‌ها رئال مادرید باز هم این فصل قهرمان لالیگا خواهد شد."

مالنکو که در جام جهانی 2010 نیز سوت زده بود، سابقه زیادی در مسابقات لیگ قهرمانان دارد و در سال‎های 2005 و 2007 به عنوان بهترین داور اسپانیا انتخاب شده بود. اما رونالدو وی را متهم کرد که بیش از حد عصبی بوده و نتوانسته بازی بزرگ یکشنبه را کنترل کند.

رونالدو گفت: "برای یک بازی، اشتباهات بیش از حدی مرتکب شدند. برای دیدار رئال مادرید - بارسلونا، باید داوری در حد و اندازه این بازی انتخاب شود. نمی‌خواهم به دنبال بهانه‌گیری باشم اما در این مورد خاص هم نمی‌توانم سکوت کنم زیرا هنگامی که به 90 دقیقه نگاه می‌اندازید، داور اشتباهات متعددی کرد. این واقعاً بد است."

وی افزود: "به نظرم وی در حد و اندازه این بازی نبود. وقتی به داور نگاه می کردم، رنگش پریده بود، زیرا وی عصبی بود و نمی‌توانست تصمیم درست بگیرد. ما مقابل 12 نفر بازی می‌کردیم. همیشه همین طور بوده و هست. مثل این است که آنها نمی‌خواهند ما پیروز میدان شویم، آنها می‌خواهند بارسا به کورس قهرمانی بازگردد."

بازیکن پرتغالی ادامه داد: "رئال مادرید بزرگترین باشگاه است که باعث حسادت بسیاری می‌شود. می‌توان ادعا کرد که به طور یکسان با همه برخورد می‌شود، اما عملاً این اتفاق نمی‌افتد. اگر بارسلونا این بازی را می‌باخت باید با قهرمانی در لالیگا خداحافظی می‌کرد."

کد خبر 2260608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha