۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۶:۲۰

ساموئل اتوئو:

گواردیولا یک مربی ترسو است/ او احترام مرا نگه نداشت

گواردیولا یک مربی ترسو است/ او احترام مرا نگه نداشت

ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی چلسی از پپ گواردیولا مربی پیشین خود به شدت انتقاد کرد و او را فردی ترسو نامید.

به گزارش خبرگزاری مهر، اتوئو قبل از پیوستن به اینترمیلان یک فصل را زیر نظر پپ گواردیولا در بارسلونا پشت سرگذاشت. اتوئو در مورد گواردیولا می گوید: اول از همه به گواردیولا باید یادآوری کنم که او بازیکن بزرگی نبود، او فقط یک بازیکن خوب بود، همین. به عنوان سرمربی او هیچ چیز را اثبات نکرد. او وقتی به بارسا آمد حتی جو رختکن تیم را هم نمی دانست.

در فصل همکاری گواردیولا و اتوئو، سرمربی اسپانیایی پیراهن شماره 9 را از مهاجم کامرونی گرفت و به او توصیه کرد به ازبکستان برود و فوتبال خود را در آنجا ادامه دهد.

اتوئو در ادامه افزود: گواردیولا هیچ وقت جرات این را نداشت که حرفش را رو در روی من بزند. او بازیکنان دیگر را واسطه قرار می داد. یکبار ژاوی به من گفت آنها می خواهند تو بمانی اما باید با گواردیولا صحبت کنی. من گفتم هرگز، اگر احترام من را نگه نداری من هم به شما احترام نمی گذارم.

مهاجم کامرونی در ادامه افزود: وقتی در اینتر بودم و مقابل بارسلونا بازی کردم گواردیولا با من دست داداما این فقط بخاطر دوربین های تلویزیونی و خبرنگاران بود. قبل از بازی، پشت صحنه او به هیچ عنوان به من خوش آمد نگفت.

اتوئو که در این فصل رقابتهای لیگ برتر 8 گل برای چلسی به ثمر رسانده گفت: در فصل 09-2008 گواردیولا فقط 3 بار با من حرف زد. او به من گفت چطور مثل یک مهاجم در زمین حرکت کنم، من در پاسخ به او گفتم: تو نرمال نیستی! حقیقت این است که گواردیولا احترامی برای من و مسائل فوتبالی قائل نبود.

کد خبر 2261032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha