۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۵۸

جلالی در گفتگو با مهر:

گروه ایران در جام ملت‌ها مناسب است/ تغییر نسل در تیم ملی اجتناب ناپذیر است

گروه ایران در جام ملت‌ها مناسب است/ تغییر نسل در تیم ملی اجتناب ناپذیر است

کارشناس فوتبال ایران با مناسب دانستن گروه ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: تغییر نسل در تیم ملی فوتبال ایران بعد از مسابقات جام جهانی و قبل از شروع جام ملت‌ها اجتناب ناپذیر است.

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص همگروهی ایران با تیم‌های قطر، امارات و بحرین با بیان مطلب فوق اظهار کرد: به نظرم قرعه ایران مناسب است. تیم‌های همگروه ایران همه از یک منطقه هستند و این موضوع کار ایران را برای تحلیل و آنالیز حریفانش ساده می‌کند، چون می‌توانیم پوشش تحلیلی خوبی از این تیم‌ها داشته باشیم.

وی افزود: در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها تیم ما می‌تواند بازی‌های خوبی داشته باشد. البته نمی‌شود با قطعیت گفت که تیم ایران به سادگی از گروهش صعود می‌کند. قطر و امارات در سال‌های گذشته سرمایه گذاری خوبی در فوتبال داشته‌اند. نزدیک بودن سبک فوتبالی سه تیم حریف ایران طراحی کار ما را برای بازی با آنها روان‌تر می‌کند.

سرمربی پیشین تیم تراکتورسازی تبریز درباره تاثیر بودن یا نبودن کارلوس کی‌روش در تیم ملی هنگام مسابقات جام ملت‌های آسیا هم تاکید کرد: من از تحولات تیم ملی بعد از جام جهانی بی خبرم ولی تغییر نسل در تیم ملی بعد از جام جهانی اجتناب ناپذیر است و برای این کار، کی‌روش می‌تواند بهترین فرد باشد. ما باید قبل از جام ملت‌ها تغییر نسل بدهیم و روی بازیکنان داخلی تمرکز کنیم.

جلالی در پایان با بیان اینکه نباید سطح توقعات از تیم ملی در جام جهانی بالا باشد، گفت: بالا بودن سطح توقعات غیر واقعی از تیم ملی در جام جهانی نه تنها به کی‌روش بلکه به کل فوتبال ایران آسیب می‌زند. باید سطح انتظارات مردم را معقول نگه داشت. ما باید از آینده فوتبال ایران مراقبت کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت‌های 2015 استرالیا در گروه سوم با تیم‌های قطر، بحرین و امارات همگروه است.

کد خبر 2261340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha