۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲

سردار تشکری خبر داد:

فعالیت ٥٠٠هزار نفر از پرسنل نيروي انتظامي برای تامین امنيت ايام نوروز

فعالیت ٥٠٠هزار نفر از پرسنل نيروي انتظامي برای تامین امنيت ايام نوروز

خرم آباد - خبرگزاری مهر: معاون هماهنگ کننده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران گفت: ٥٠٠ هزار نفر امنيت ايام نوروز را برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمود تشکري در جریان سفر به استان لرستان اظهار داشت: خدمت پرسنل در ايام نوروز مضاعف شده و اين امر مي تواند فعاليت هاي پليس را به همگان ثابت كند.

وي هدف از اجراي طرح نوروزي را تأمين نظم و امنيت، ايجاد فضاي امن و ارائه خدمات به هموطنان و مسافران نوروزي برشمرد و گفت: اميدواريم با حضور چشمگير پليس در سطح كشور و همکاري و مشارکت مردم با نيروي انتظامي خدمات مطلوبي ارائه دهيم.

معاون هماهنگ کننده ناجا ضمن تقدير از فعاليت هاي انجام شده توسط فرماندهي انتظامي استان لرستان و کارکنان آن براي برقراي امنيت، اين استان را به دليل قرار گرفتن در شاهراه اصلي ارتباطی کشور و طبيعت زيبا از استان هاي مسافر پذير اعلام کرد و گفت: تاكنون در اين استان امنيت مطلوبي برقرار شده است.

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه افزود: امسال طبق سنوات گذشته فعاليت قرارگاه نوروزي نيروي انتظامي در سطح کشور و استان‌ها آغاز شد که در اين ميان تعداد 500 هزار نفر از پرسنل نيروي انتظامي در قالب کادر و وظيفه و همچنين با کمک نيروي بسيج و ... فعاليت خود را براي تأمين امنيت آغاز کردند.

سردار تشكري در ادامه ضمن اشاره به بسيج كردن تمامي امكانات خودرويي ، موتوري و بالگردها در اين ايام عنوان كرد: خوشبختانه تاكنون مورد خاصي نداشته و امنيت مطلوبي برقرار شده است.

اين مقام ارشد انتظامي افزود: وضعيت ترافيک در کشور ايجاب مي‌کرد که با به کارگيري نيروي انساني و تجهيزات ساير بخش‌ها در راستاي حفظ نظم و امنيت و ايجاد محيط امن براي مردم و مسافران و گردشگران گام برداريم.

سردار تشکري با ابراز رضايت از اقدامات صورت گرفته در طرح نوروزي پليس راه براي برقراري نظم جاده‌اي و امنيت ترافيكي از کاهش 27 درصدي تصادفات نوروزي نسبت به سال گذشته خبر داد.

معاون هماهنگ کننده نيروي انتظامي با ابراز خرسندي از همکاري گسترده مردم در سال جديد و در تعطيلات نوروز براي ايجاد امنيت تصريح کرد: بخش عمده‌اي از کاهش تصادفات و تلفات جاده‌اي را مديون همکاري خوب و صميمي مردم هستيم که جا دارد از اين همکاري و تعامل قدرداني کنيم.

سردار تشکري ضمن تقدير از زحمات تمامي دستگاه هاي مرتبط به خصوص وزارت راه و شهرسازي، هلال احمر و اورژانس بيان داشت: با همكاري اين دستگاه ها اقدامات بسيار خوبي در تمام كشور انجام شده است.

بنابر این گزارش "سردار محمود تشکري" معاون هماهنگ کننده ناجا به همراه "سردار ناصر يزدآبادي" معاون مهندسي ناجا روز گذشته به استان لرستان سفر كردند.

کد خبر 2261566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha