۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۵۳

یونسی:

4.5 میلیون مسافر در مازندران مقیم شدند/ رمزگشایی از حادثه آتش سوزی ویلای نوشهر

4.5 میلیون مسافر در مازندران مقیم شدند/ رمزگشایی از حادثه آتش سوزی ویلای نوشهر

ساری-خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: تاکنون چهار میلیون و 522هزار و 645 مسافر از آغاز تعطیلات تا روز گذشته در استان اقامت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا یونسی ظهر پنج شنبه دربازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به رضایت گردشگران نورزوی از فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، گفت: در مجموع همه نشانه ها و بررسی ها نوید این را می دهد که گردشگران، شهروندان همه از مجموع ستاد در مرکز استان و شهرستان ها راضی هستند.

وی بیان کرد: کمیته های 9گانه ستاد در حوزه های بهداشتی، گردشگری، امنیت، اسکان، فرهنگی و تغذیه و.. به خوبی فعالیت و همکاری می کنند.

یونسی به برپایی نمایشگاه های فرهنگی و صنایع دستی در سطح استان اشاره و اظهارداشت: نوروز سال جاری برنامه های فرهنگی نسبت به سال گذشته  مطلوب تر بوده است.

وی به اجرای برنامه های فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همچون طرح آرامش بهاری در رشد برنامه های فرهنگی تاثیرگذار بوده است.

یونسی، در بخش دیگری از سخنانش به حادثه آتش سوزی منزلی در روستای دزدک شهرستان نوشهر و مرگ 4 نفر اشاره و اذعان داشت: فردی به دلیل اختلافات خانوادگی و انتقام از همسر خود با محبوس کردن 10 نفر از افراد خانواده، اقدام به آتش زدن ویلای خود کرد که در پی این حادثه 4 نفر از ساکنان منزل جان خود را از دست دادند و بقیه افراد توانستند جان سالم به در برند.

کد خبر 2261644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha