۱۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۲۱

پیش بینی آب و هـوای طـوفانی و بارانی در خلیج فارس

پیش بینی آب و هـوای طـوفانی و بارانی در خلیج فارس

بندرعباس - خبرگزاری مهر: اداره هواشناسی با انتشار اطلاعیه ای از بارش باران شدید و طوفانی بودن خلیج فارس و دریای عمان در آخر هفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر،  گزارش اداره هواشناسی، بارش باران در این جزیره طی سه روز آخر هفته (چهارشنبه تا جمعه) به مراتب بیشتر از روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری خواهد بود.

در این اطلاعیه با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان هرمزگان، آمده است: جزیره قشم از روز دوشنبه تا جمعه تحت تاثیر جریان بارشی قرار می گیرد که اوج بارندگی ها به سه روز آخر هفته چهارشنبه تا جمعه (13 تا 15 فروردین) مربوط می شود.

بنا به این گزارش، از روز دوشنبه تا پایان هفته جاری افزایش سرعت باد در خلیج فارس جریان دارد که از بعدازظهر سه شنبه تا اوایل چهارشنبه و از پنجشنبه تا جمعه به دلیل افزایش سرعت باد، خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود.

اداره هواشناسی در این اطلاعیه با اشاره به شدت بارندگی ها طی روزهای پایانی هفته جاری، خواستار ایجاد تمهیدات لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی شده است.

در این گزارش همچنین به مسئولان اسکله های مسافری توصیه شده با توجه به مواج بودن دریا بویژه از روز سه شنبه تا پایان هفته جاری، تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورها مورد توجه قرار گیرد.

 

 

کد خبر 2262832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha