۱۳ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۴۱

دیوید مویس:

گل بایرن مونیخ اندکی ناامیدم کرد/ هواداران من‌یونایتد عالی بودند

گل بایرن مونیخ اندکی ناامیدم کرد/ هواداران من‌یونایتد عالی بودند

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت بازیکنان تیمش مقابل بایرن مونیخ خیلی خوب بازی کردند. مویس همچنین تاکید کرد دریافت گل مقابل بایرن اندکی وی را ناامید کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و بایرن مونیخ سه شنبه شب در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه تساوی یک بر یک در ورزشگاه اولدترافورد به کار خود پایان دادند.

دیوید مویس در پایان این بازی اظهار داشت: بازیکنان ما نمایش خیلی خوبی داشتند. البته من پس از دریافت گل تساوی کمی ناامید شدم اما واقعا بازی خوبی را شاهد بودیم. در بازی با بایرن یک عزم واقعی را از تیم منچستریونایتد شاهد بودیم. این رقابتی است که ما سابقه تاریخی خوبی در آن داریم. هواداران خیلی عالی بودند و جو بسیار خوبی بر بازی حاکم بود.

سرمربی منچستریونایتد با اشاره به موقعیتی که دنی ولبک در نیمه نخست بازی از دست داد، گفت: در این سطح از بازی، شما باید چنین موقعیت‌هایی را به گل تبدیل کنید. در بازی برگشت پا به پای بایرن مونیخ بازی خواهیم کرد. می‌خواهیم با این ذهنیت که از شانس پیروزی برخورداریم به آنجا برویم. ما بهترین فوتبال‌های خود را در لیگ قهرمانان انجام داده‌ایم و در بازی برگشت به این فوتبال نیاز خواهیم داشت.

کد خبر 2263402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha