۱۶ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۴۳

نیک نژاد:

"ناخواسته" دغدغه ام بود / امکان پیشرفت بازیگران در گرگان وجود ندارد

"ناخواسته" دغدغه ام بود / امکان پیشرفت بازیگران در گرگان وجود ندارد

گرگان - خبرگزاری مهر: کارگردان گلستانی فیم ناخواسته و نویسنده سریال دودکش با بیان این که فیلم "ناخواسته" دغدغه ام بود گفت: متاسفانه علی رغم استعدادهای فراوان امکان پیشرفت برای بازیگران در گرگان وجود ندارد.

بروز نیک نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: موضوع فیلمم دوست داشتن هم نوع به شیوه ای جدید بود و ترجیح دادیم به شیوه ناخواسته این کار را انجام دهیم.

وی به وجود ظرفیت ها فراوانی هنری در استان گلستان اشاره کرد و گفت: این پیشنهاد به ما شده که در فیلم ها از بازیگران هم استانی خود استفاده کنیم و این کار شدنی است اما باید بازگشت سرمایه را در تولید فیلم نیز در نظر گرفت.

وی با بیان این که در استان و به خصوص شهر گرگان جوان های هنرمندی وجود دارد که می توان با آن ها فیلم خوب ساخت گفت: نیاز است نسل قدیم ما کمی به روز تر شوند و خود را به نسل جدید نزدیک تر کنند و اگر این اتفاق بیافتد می توان فیلمی ساخت که بازیگران آن هم استانی های خودم باشند ولی در این شرایط هم نمی توان گفت همه بازیگران فیلم بومی باشند و باید از ترکیب بازگران استفاده کرد.

نیک نژاد ادامه داد: مطمعنا فیلم بعدی که خواهم ساخت درباره مردم خواهد بود و امیدوارم بتوانم دوباره مانند امسال به جشنواره فیلم فجر راه پیدا کند.

وی در پاسخ به این سوال که چطور می توان از یک جوان هنرمند ستاره سینما ساخت گفت: نسل قدیم و جدید ما نیاز به کار بیشتر دارند و در باره بازیگری باید گفت یعنی بازیگر و بدنش و بازیگر باید به بدنش فکر کند از طرفی تماشاچی به سینما می رود تا فیلم خوب و چیزهایی که دوست دارد ببیند و این در سینمای کل دنیا مطرح است که قسمت عمده آن چیزها ستاره است.

وی بیان کرد: ستاره شدن و ستاره ساختن نیاز به هزینه دارد، من بیش از 21 سال در تهران بودم و زحمت کشیدم و این مدت را طی کردم تا توانستم سریال دودکش را بنویسم و فیلمم به جشنواره فجر راه پیدا کند.

کارگردان مطرح کشور با بیان این که هنرمندان گرگان نیازمند توجه هستند گفت: اطمینان دارم در گرگان جوان های مستعدی برای بازیگری هستند که در این شهر می سوزند، زیرا باید گفت به هیچ وجه امکان پیشرفتی در گرگان برای آن ها وجود ندارد.

نیک نژاد تصریح کرد: متاسفانه صدا و سیمای استان هم تولیدات چندانی ندارد و از سوی دیگر نگاه به هنر نیز باید بررسی شود، اگر نگاه به هنر فقط امرار معاش باشد، هنرمند فقط به امرار معاش فکر می کند و بعد از سیر شدن تلاشش متوقف می شود و رشد و پیشرفتی از نظر کاری ندارد.

کد خبر 2263906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha