۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۲۲:۱۶

سینا عشوری:

مشکل اصلی ذوب‌آهن در سال‌های گذشته، مدیریت بود

مشکل اصلی ذوب‌آهن در سال‌های گذشته، مدیریت بود

اصفهان – خبرگزاری مهر: هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: مشکل اصلی ذوب‌آهن در سال‌های گذشته، مدیریت بود و به همین دلیل همه بازیکنان از این تیم جدا شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سینا عشوری عصر یکشنبه و پس از پیروزی تیمش مقابل داماش گیلان در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: مشکل اصلی ذوب‌آهن در سال‌های گذشته، مسائل مدیریتی بود و مسئولان باشگاه نتوانستند در سال‌های گذشته، ستاره‌های تیم را حفظ کنند.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر سعید آذری و سعد محمدی، به عنوان مدیرعامل باشگاه و کارخانه حضور دارند و فیروز کریمی نیز با حضور خود در تیم روحیه مضاعف به این تیم داد.

هافبک تیم ذوب‌آهن با اشاره به تغییرات سرمربی تیم تاکید کرد: همه مربیان برای تیم زحمت کشیدند اما بازیکنان در بازی‌های اخیر استرس داشته و نتوانستند عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود: بازیکنان ما در این مسابقه نیز استرس داشتند اما بعد از گل اول استرس آنها اندکی کاهش یافت ولی با این حال بعد از دریافت گل، بار دیگر استرس گرفتیم و خوشحال هستم که به پیروزی رسیدیم.

عشوری با اشاره به بازی هفته آینده تیمش مقابل راه‌آهن تهران گفت: راه‌آهن تیمی تلاشگر است و سرمربی این تیم بازیکنان ما را می‌شناسد اما همه باید تلاش کنیم تا در این بازی به پیروزی برسیم.

کد خبر 2265503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha