۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۲۸

ویسی:

استقلال خوزستان در لیگ برتر می ماند/ بازیکنانم با تمام توان بازی کردند

استقلال خوزستان در لیگ برتر می ماند/ بازیکنانم با تمام توان بازی کردند

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال اسقلال صنعتی خوزستان پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی تبریز گفت: توان تیم ما همین بود و نمی توانستم انتظار زیادی از بازیکنانم داشته باشم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبداله ویسی شامگاه یکشنبه پس از باخت یک بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار کرد: در این بازی تیم ما انگیزه خوبی برای برد داشت اما یک گل زودهنگام کار ما را برای ادامه مسابقه سخت کرد.

وی افزود: فرصت طلبی کریم انصاری فرد در یک لحظه باعث شد تا دروازه تیم ما باز شود و در ادامه بازیکنان ما خوب بازی کردند اما نتوانستیم به گل برسیم.

ویسی عنوان کرد: تیم ما با توجه به شرایط جدول، انگیزه زیادی برای این دیدار داشت اما همانطور که گفتم یک گل زودهنگام باعث شد تا تراکتورسازی به سه امتیاز این بازی برسد.

وی ادامه داد: باید بگویم که تمام توان تیم ما همین بود، من معمولا با بازیکنان جوان و جویای نام در لیگ بازی می کنم، الان هم می گویم که انتظار زیادی از بازیکنانم نداشتم و آنها با تمام توان خود برابر تراکتورسازی بازی کردند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در پاسخ به این سئوال که نگران سقوط این تیم به دسته اول نیست، گفت: ما یک بازی دیگر پیش رو داریم و با اینکه در منطقه خطر قرار گرفته ایم، اما تلاش می کنیم که در لیگ برتر بمانیم و به امید خدا همینطور هم خواهد شد.

استقلال خوزستان دیروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با یک گل مغلوب تیم تراکتورسازی شد.

 

کد خبر 2265634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha