۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶

بازوند خبر داد:

صادرات حلقه مفقوده توسعه لرستان/ اعلام آمادگی قرارگاه خاتم الانبیا برای ساخت نیروگاه

صادرات حلقه مفقوده توسعه لرستان/ اعلام آمادگی قرارگاه خاتم الانبیا برای ساخت نیروگاه

خرم آباد - خبرگزاری مهر: استاندار لرستان تقویت حوزه صادرات را حلقه ای مفقوده در روند توسعه استان دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه های جدی مدیریت اجرایی استان در سالجاری جذب بازارهای خارجی و توسعه صادرات محصولات استان است.

وی از موضوع صادرات کالا و خدمات به عنوان حلقه ای مفقوده در این استان یاد کرد و گفت: متاسفانه در زمینه صادرات محصولات استان به بازارهای خارج از کشور جایگاهی نداریم.

استاندار لرستان با اشاره به ظرفیت بازار عراق برای صادرات محصولات استان عنوان کرد: در این راستا با توجه به نزدیکی مسافت و وجود بسترهای حمل و نقل باید جای پای مناسبی در بازارهای این کشور باز کنیم.

بازوند در ادامه سخنان خود در زمینه وضعیت نیروگاه خرم آباد عنوان کرد: در این راستا پیگیریهای جدی در دستور کار قرار گرفته و با سرمایه گذار پروژه به طور جدی و صریح صحبت کرده ایم که اگر نمی تواند کار را انجام دهد اعلام کند.

وی ادامه داد: این در حالیست که متولیان نیروگاه خرم آباد به ما اعلام کردند که در سال 93 این پروژه را تعیین تکلیف خواهند کرد.

استاندار لرستان با اشاره به اعلام آمادگی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) برای احداث نیروگاه خرم آباد افزود: در صورتیکه سرمایه گذاران کنونی پروژه توان تکمیل این نیروگاه را ندارند قرارگاه خاتم الانبیا در این زمینه آمادگی لازم را دارد.

بازوند ادامه داد: همچنین این قرارگاه برای ساخت یک نیروگاه هزار مگاواتی در لرستان قول مساعد داده اند که در حال جانمایی این پروژه هستیم.

کد خبر 2265778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha