۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۶:۳۵

سیاستهای کلی سلامت با نگاه به حال و آینده ابلاغ شده است

سیاستهای کلی سلامت با نگاه به حال و آینده ابلاغ شده است

مشاور وزیر بهداشت و رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری سلامت معتقد است که سیاستهای کلی سلامت از سوی مقام معظم رهبری، با نگاه به حال و آینده ابلاغ شده است.

دکتر علیرضا دلاوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: سیاستهای کلی سلامت که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، سیاستهای کلانی است که به طور جامع به موضوع ارتقای سلامت پرداخته است.

وی با اشاره به بندهای مختلفی که در سیاستهای کلی سلامت گنجانده شده است، افزود: با دقیق شدن به موارد ابلاغی از سوی رهبری، متوجه می شویم که این سیاستها، مسائل و مشکلات سلامت در آینده و حال را، با هم دیده است.

مشاور وزیر بهداشت ادامه داد: نگاه آینده نگرانه به مشکلات پیش روی سلامت در راستای برنامه چشم انداز 1404 و سیاستهای کلان کشور است.

دلاوری با عنوان این مطلب که سیاستهای ابلاغی رهبری در حوزه سلامت از جامعیت خوبی برخوردار است، افزود: توجه به بیمه پایه و همگانی، از جمله نکاتی است که در این سیاستها به آن اشاره و مورد توجه قرار گرفته است.

وی همچنین به موضوع سهم سلامت از محل هدفمندی یارانه ها اشاره کرد و گفت: با سیاستهای ابلاغی رهبری در حوزه سلامت، می توانیم با نگاه به آینده در مسیر ارتقای نظام سلامت کشور گام برداریم.

کد خبر 2266112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha