۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۹:۲۴

سعید آذری مطرح کرد:

برای ماندن در خانه‌ام شرطی ندارم/ می‌خواهند تمرکزمان را به هم بزنند

برای ماندن در خانه‌ام شرطی ندارم/ می‌خواهند تمرکزمان را به هم بزنند

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه بهترین دوران عمرش را در ذوب‌آهن سپری و بهترین افتخارات ورزشی‌اش را با این باشگاه کسب کرده‌‎، گفت: کسی برای ماندن در خانه‌اش شرط نمی‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی مطرح شدن شایعاتی در خصوص بروز اختلافات در مدیریت باشگاه ذوب‌آهن، سعید آذری در گفتگو با سایت این باشگاه گفت: ذوب‌آهن خانه من است و همواره افتخار کرده‌ام چه به عنوان قهرمان، چه در کسوت مربی و چه تحت عنوان مدیرعامل بهترین دوران عمرم را در ذوب‌آهن سپری و بهترین افتخارات ورزشی‌ام را با ذوب‌آهن کسب کرده‌‎ام.

وی در ادامه با بیان این نکته که کسی برای ماندن در خانه‌اش شرط نمی‌گذارد، افزود: جایگاه فعلی‌ام را مدیون حمایت‌های بی‌دریغ اردشیر سعدمحمدی، محمدرضایی و فیض بخشیان هستم و تا وقتی که آنها بخواهند با تمام توان در خانه‌ام خدمت خواهم کرد زیرا کسوت مدیر عامل ذوب‌آهن همیشه برای من افتخار بوده و خواهد بود.

مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن همچنین در مورد صحبت‌های مطرح شده در مورد مربی فصل آینده  گفت: در حال حاضر تمام تمرکزمان معطوف به بازی با راه‌آهن است و به هیچ گزینه‌ای فکر نمی‌کنیم.

آذری همچنین گفت: اینگونه اعمال و مطرح کردن اسامی مختلف در این زمان ترفندهای نخ نما شده‌ای است که برای برهم زدن تمرکز تیم ما است.

 



 

کد خبر 2266173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha