۱۹ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۵۰

بایرامی و فروزان در اختیار باشگاه قرار گرفتند/ گسترشی‌ها ممنوع المصاحبه شدند

بایرامی و فروزان در اختیار باشگاه قرار گرفتند/ گسترشی‌ها ممنوع المصاحبه شدند

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز دروازه‌بان و مهاجم جوان این تیم را به دلیل انجام مصاحبه بدون هماهنگی، در اختیار باشگاه قرار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از شکست 4 بر یک تیم فوتبال گسترش فولادتبریز مقابل نفت تهران در هفته بیست و یکم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، محسن فروزان به عملکرد بازیکنان این تیم انتقاد کرد و مهرداد بایرامی هم پاسخ این دروازه‌بان را داد.

بر این اساس، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد، فروزان و بایرامی را در اختیار باشگاه قرار داد تا در خصوص اظهار نظرها و مصاحبه‌های این بازیکنان تصمیم گیری شود.

البته این بازیکنان از فهرست نفرات گسترش فولاد برای دیدار با فولاد خوزستان کنار گذاشته نشده‌اند و در صورت صلاحدید کادرفنی در آن بازی مهم به میدان خواهند رفت.

از سوی دیگر و پس از این اتفاقات، مدیران باشگاه گسترش فولاد تبریز تمام عوامل اجرایی، کادرفنی و بازیکنان این تیم را پیش از بازی با فولاد خوزستان ممنوع المصاحبه کردند.

دیدار تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان در هفته سی‌ام و پایانی سیزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 17:30 دقیقه روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 2266383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha