۲۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۰۷

ویسی در گفتگو با مهر:

می‌خواهیم پرسپولیس را شکست بدهیم/ ماندنم در استقلال قطعی است

می‌خواهیم پرسپولیس را شکست بدهیم/ ماندنم در استقلال قطعی است

سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان با بیان اینکه بازیکنانش برای بازی با پرسپولیس انگیزه زیادی دارند، گفت: می‌خواهیم پرسپولیس را همانند استقلال در خوزستان شکست بدهیم.

عبدالله ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین دیدار تیم فوتبال استقلال صنعتی با تیم پرسپولیس در این فصل از مسابقات لیگ برتر با بیان مطلب فوق اظهار کرد: شرایط تیم ما شرایط سختی نیست. ما وضعیت بحرانی و پر استرسی برای سقوط نداریم. از هفته‌ها قبل گفته بودم که استقلال صنعتی در لیگ برتر می‌ماند و قطعا این اتفاق هم رخ خواهد داد.

وی افزود: هدف ما این بود که امسال در لیگ برتر بمانیم. حالا شاید این اتفاق با تفاضل گل رخ بدهد که اصلا مسئله بدی نیست. مثل قهرمان لیگ که ممکن است با تفاضل گل مشخص شود! به هر حال شرایط بازیکنانم برای بازی با پرسپولیس خوب است چون برای رویارویی با تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال نیازی به انگیزه دادن به بازیکنان نیست.

ویسی با اشاره به پیروزی استقلال صنعتی برابر استقلال، خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان این است که از پرسپولیس امتیاز بگیریم و این تیم را همانند استقلال شکست بدهیم.

سرمربی استقلال صنعتی درباره وضعیتش برای فصل آینده هم تاکید کرد: من با باشگاه برای فصل آینده به توافق رسیدم و سال آینده هم در استقلال خواهم بود. از الان برنامه‌های فصل بعد را هم مشخص کرده‌ایم. بلافاصله بعد از اتمام لیگ، با بازیکنان مد نظرمان صحبت کرده و آنها را جذب خواهیم کرد.

ویسی در پایان تصریح کرد: قرار است تمرینات ما روز پنجم تیرماه شروع شود. به همین خاطر مدیر باشگاه از من خواست تا به جام جهانی نروم. احتمالا با تیم ملی به اردوی اتریش بروم و برگردم تا تیم را برای فصل آینده آماده کنم.

تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان روز جمعه در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال در اهواز میزبان تیم پرسپولیس خواهد بود.

کد خبر 2267347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha