۲۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۰۷

خدمتگزار:

جایگاه معلمین در جامعه تبیین شود

جایگاه معلمین در جامعه تبیین شود

بیرجند – خبرگزاری مهر: استاندار خراسان جنوبی با اشاره به جایگاه معلمان در جامعه، گفت: احترام و ارزش معلمان باید مورد توجه همه آحاد جامعه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، وجه الله خدمتگزار پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه برنامه‌ریزی هفته بزرگداشت مقام معلم با اشاره به جایگاه، نقش و منزلت مقام معلم در جامعه، اظهارداشت: معلمین مورد احترام تمام آحاد جامعه بوده و تاثیرگذار در خانواده و اجتماع هستند.

وی معلمین را تاثیرگذارترین قشر در جامعه دانست و عنوان کرد: برای داشتن آینده ای خوب، با نشاط و امید معلمان نقش تاثیرگذاری دارند.

وی ضمن قدردانی از فعالیت و تلاش های معلمان، گفت: در حد توان در زمینه تجلیل از معلمان حمایت انجام خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: به گونه اي تدبير و برنامه ريزي شود تا عزت، حرمت و كرامت معلمين و فرهنگيان عزيز در تمامي رده ها و سطوح رعايت شود.

وی ضمن تقدیر و قدردانی از پوشش رسانه ای مطلوب رسانه های استان، گفت: رسانه ها دراین ایام نیز همکاری لازم را داشته باشند.

خدمتگزار همچنین به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"اشاره کرد و گفت: برای تحقق فرهنگ عزم ملی در جامعه نیاز بوده و فرهنگیان می توانند در این راستا نقش تاثیر گذاری ایفا کنند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شهيد مطهري خدمات و اقدامات ارزشمندي را در راستاي پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي به انجام رساند، بیان کرد: شهيد مطهري را يكي از بزرگترين متفكرين انقلاب اسلامي بود.

کد خبر 2267493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha