۱۵ شهریور ۱۳۸۴، ۱۴:۰۵

با انتشار اثري دوجلدي

" بيل كلينتون " با خاطراتش به ايران آمد !

" بيل كلينتون " با خاطراتش به ايران آمد !

خبرگزاري مهر - گروه فرهنگ و ادب : خاطرات " بيل كلينتون " با عنوان " زندگي من " و با ترجمه كيومرث پارساي در دو جلد منتشر شد .





به گزارش خبرنگارفرهنگ وادب مهر، " بيل كلينتون" دراين كتاب ، داستان زندگي خود - و - در حقيقت ، داستان آمريكا درنيمه آخرقرن بيستم را با تمام خوشي ها، غمها ، روياها و كابوس ها ، پيروزي ها و شكست ها به صورت كاملا واقعي نگاشته است و سعي كرده تفاوت بين ديدگاه هاي خود با ديدگاههاي راستگرايان را در مورد جهان توضيح دهد .


كلينتون در كتاب خود آورده است : زندگي من به اندازه اي شگفت آور و دورازانتظار بوده است كه درهيچ جايي ازدنيا به جزآمريكا ، هرگزبراي كسي اتفاق نمي افتد ، زماني كه من رييس جمهور شدم ، آمريكا همچون رودي به سوي درياهاي ناشناخته و دنياي پرازنيروهاي آشكار و پنهان ، مثبت و منفي روان بود .


" بيل كلينتون" هميشه عاشق مبارزات وحكومت كردن بود ومي گفت : هميشه مي كوشيدم همه چيز را درمسيردرست به حركت آورم ،  به مردم بيشتري ، بخت دستيابي به آرزوهايشان را بدهم و  روحيه مردم را بالا ببرم و آنها را با هم ، متحد كنم .

به گزارش مهر ، يكي ازنكته هاي قابل توجه اين كتاب " زندگي من" ، ذكرو ثبت  تمامي وقايع زندگي شخصي و سياسي " بيل " است كه دردو جلد با شمارگان 2200 توسط نشر " روزگار" به چاپ رسيده است .

کد خبر 226761

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha