۲۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۰۹

تونی اولیویه‌را:

اتفاقی استثنایی در فوتبال ایران رخ داد/ غیر مستقیم در قهرمانی نقش داریم

اتفاقی استثنایی در فوتبال ایران رخ داد/ غیر مستقیم در قهرمانی نقش داریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعلام کرد اینکه در هفته پایانی 5 تیم برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند، اتفاق استثنایی و جالبی برای فوتبال ایران محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تونی اولیویه‌را در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال تهران که بعد از ظهر امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد:  جمعه روز بزرگی برای فوتبال ایران است زیرا 5 تیم برای قهرمانی می‌جنگند.

وی با اشاره به اینکه در این هفته دو تیم نفت تهران و فولاد خوزستان در حا‌لی به میدان می‌روند که شانس قهرمانی دست خودشان است، اضافه کرد: این اتفاق استثنایی است که در پایان یک فصل لیگ، 5 تیم دنبال قهرمانی هستند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ادامه داد: فردا مقابل تیمی که بزرگ و ریشه‌دار است، قرار می‌گیریم. درست است در کورس قهرمانی نیستیم اما غیر مستقیم در قهرمانی نقش داریم و تلاش می‌کنیم با ارائه بازی خوب، هواداران تراکتورسازی را در آخرین هفته شاد کنیم تا آنها با روحیه خوب ما را در لیگ قهرمانان اسیا همراهی کنند.

وی افزود: جمعه روزی پر استرس برای همه تیم‌ها است اما تیمی که با آرامش به عملکرد دیگر مدعیان نگاه می‌کند، تراکتورسازی است زیرا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورده است.

تونی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند شانس قهرمانی کدام تیم بیشتر است؟، اظهار کرد: دوست دارم فولاد قهرمان لیگ شود زیرا تیمی بسیار با شخصیت است و شرایط بسیار خوبی برای قهرمانی دارد. برای من خیلی جای تعجب دارد با حضور تیم‌های مانند استقلال، پرسپولیس و سپاهان، تیم نفت با یک مربی جوان داعیه قهرمانی دارد.

وی یادآور شد: من در کشورهای مختلفی مربیگری کردم اما هیچوقت پیش نیامد که در هفته پایانی 5 تیم شانس قهرمانی داشته باشند.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در هفته سی‌ام از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، ساعت 19 روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2267938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha