۲۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱

تاتا مارتینو:

اتلتیکو اجازه نداد بازی‌مان را انجام دهیم/ جو ورزشگاه در اروپا کم نظیر است

اتلتیکو اجازه نداد بازی‌مان را انجام دهیم/ جو ورزشگاه در اروپا کم نظیر است

تاتا مارتینو سرمربی بارسلونا بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل اتلتیکومادرید و حذف از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد تیم حریف تمجید کرد و اتلتیکو را تیم برتر زمین دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، مارتینو بعد از شکست بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید در کنفرانس خبری گفت: این نتیجه به این دلیل رقم خورد چون اتلتیکو تیم برتر زمین بود. آنها خیلی زود گل زدند، ما هم فرصت های گلزنی داشتیم اما تنها یک گل فاصله ما با آنها و نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود.

مارتینو در ادمه افزود: در بیشتر زمان بازی ما نتوانستیم کارهایی که می خواستیم را انجام دهیم چرا که اتلتیکو شرایط را بر ما سخت کرده بود و اجازه نمی داد بازی خودمان را انجام دهیم. آنها فضاها را گرفته بودند و خیلی خوب و با برنامه در این بازی به پیروزی رسیدند.

سرمربی بارسلونا در پایان در مورد جو ورزشگاه ویسنته کالدرون گفت: جو ورزشگاه در اروپا کم نظیر است و بیشتر در آرژانتین شاهد چنین اتمسفری بوده ام. جو ورزشگاه هم تا حدودی شرایط را برای ما سخت کرده بود.

دیدار تیم های اتلتیکومادرید و بارسلونا در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با پیروزی یک بر صفر اتلتیکو و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی رقابتها همراه بود. دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه نیوکمپ با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود و اتلتیکو در مجموع 2 بر یک به پیروزی رسید.

کد خبر 2267944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha