۲۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۱۲

دیوید مویس:

از عمکلرد شاگردانم راضی هستم/ روی اشتباهات کوچک حذف شدیم

از عمکلرد شاگردانم راضی هستم/ روی اشتباهات کوچک حذف شدیم

دیوید مویس سرمربی منچستریونایتد بعد از شکست 3 بر یک مقابل بایرن مونیخ و حذف از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و اشتباهات کوچک را عامل شکست تیمش دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیوید مویس سرمربی منچستریونایتد بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ و حذف از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در کنفرانس خبری گفت: یک بچه دبیرستانی هم بگویید بعد از گل زدن نباید بلافاصله گل تساوی را دریافت کرد کاملا درک می کند اما ما این اشتباه را مرتکب شدیم. باید 5 تا 10 دقیقه از گل زده محافظت می کردیم اما این طور نشد و آنها خیلی سریع به گل رسیدند.

مویس در ادامه افزود: بازیکنان من تجربه کافی برای حفظ برتری را داشتند اما این اتفاق نیفتاد. در مجموع از عملکرد شاگردانم راضی هستم و تنها چند اشتباه کوچ باعث شد از دور رقابتها حذف شویم. بایرن تیم بسیار خوبی است و این را بار دیگر ثابت کرد.

سرمربی منچستریونایتد در پایان گفت: فصل آینده ما در لیگ قهرمانان حضور نداریم، امیدوارم این غیبت طولانی نباشد و ما تیم خود را بسازیم و باز هم به این رقابتها برگردیم. حذف مقابل بایرن به هیچ عنوان خجالت آور نیست چرا که آنها تیم بسیار خوبی هستند و ما هم بازی بسیار خوبی مقابل آنها انجام دادیم.

دیدار تیم های منچستریونایتد و بایرن مونیخ در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در ورزشگاه آلیانس آره نا شهر مونیخ با نتیجه 3 بر یک به سود تیم میزبان به پایان رسید.

کد خبر 2267959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha