۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۲۲:۱۹

عبداله ویسی:

خوشحالم استقلال خوزستان در لیگ برتر ماند/ فصل بعد هم هستم

خوشحالم استقلال خوزستان در لیگ برتر ماند/ فصل بعد هم هستم

اهواز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از اینکه موفق شدیم در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر بمانیم خوشحالم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبداله ویسی عصر امروز پس از شکست تیمش برابر پرپسولیس تهران در اهواز در نشست خبری این بازی اظهار کرد: بازی حساس و مهمی بود و ما باید کنترل شده بازی می کردیم.

وی افزود: خوشحالیم که بازیکنان ما این حساسیت را درک کردند و به غیر از صحنه پنالتی دیگر موقعیتی به حریف ندادند.

ویسی ادامه داد: خوشحالیم که توانستیم در لیگ برتر بمانیم و فولاد قهرمان شد و نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر صعود کرد. این باعث شد دل مردم خوزستان شاد شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلا خوزستان گفت: خوزستانی ها رنج زیادی کشیدند و در فوتبال تعصب زیادی دارند و اینکه سه نماینده خوزستان باعث شادی هواداران شدند خوشحال هستیم.

ویسی بیان کرد: برنامه های ما از قبل مشخص بود و ما اولویت را ماندن در لیگ برتر قرار داده بودیم که با این وجود احتمال خیلی زیاد فصل آینده نیز در این فصل می مانم.

وی تصریح کرد: ساختار تیم ما دیگر لیگ برتری شده و برای فصل آینده برنامه هایی داریم که دیگر استرس ماندن و بقا نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این بازی، پرسپولیس با تک گل دقیقه 32 محمد عباس زاده از روی نقطه پنالتی به برتری دست یافت ولی با وجود پیروزی فولاد خوزستان در تبریز موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد و به نائب قهرمانی لیگ برتر رضایت داد.

 

کد خبر 2268562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha