۲۳ فروردین ۱۳۹۳، ۱۷:۵۵

دبیرکل فدراسیون فوتبال نیجریه:

پیروزی مقابل ایران بسیار کلیدی است/ کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی داریم

پیروزی مقابل ایران بسیار کلیدی است/ کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی داریم

موسی آمادو دبیرکل فدراسیون فوتبال نیجریه معتقد است بازی نخست این تیم در جام جهانی مقابل تیم ملی ایران بازی بسیار حساسی است که می تواند نشان دهنده میزان موفقیت نیجریه در جام جهانی باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی آمادو در گفتگو با خبرنگاران نیجریه‌ای اعلام کرد پیروزی مقابل ایران که بسیاری آن را ضعیف‌ترین تیم گروه F می دانند می‌تواند نیجریه را به دور بعدی رقابتهای جام‌جهانی بفرستد.

آمادو همچنین از توانایی‌های استفان کشی سرمربی تیم ملی نیجریه تمجید کرد و آن را برتری قهرمان جام ملتهای آفریقا در رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل دانست.

آمادو گفت: اگر در دیدار نخست تیم ملی ایران را شکست دهیم صعودمان به دور بعدی رقابتها قطعی خواهد بود و می توانیم حتی به مراحل بالاتر جام جهانی برسیم. باید اتحاد داشته باشیم و با هم همکاری کنیم، من معتقدم کادر فنی بسیار قدرتمندی در اختیار داریم، هیچ شکی در این مورد ندارم.

آمادو در ادامه افزود: استفان کشی در بالاترین سطح فوتبال بازی کرده و به تمام جوانب کار آگاه است. اطمینان دارم ما ابزار لازم برای موفقیت در جام جهانی را هم از نظر کادر فنی و هم از نظر بازیکنان در اختیار داریم.

کد خبر 2269274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha