۲۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۱۴

قبل از سفر به عربستان؛

حضور ملی‌پوشان استقلال در تمرین/ غیبت سه بازیکن و دو مربی

حضور ملی‌پوشان استقلال در تمرین/ غیبت سه بازیکن و دو مربی

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از سفر به عربستان در حالی برگزار شد چهار بازیکن ملی پوش هم با این تیم تمرین کردند. این در حالی است که اردوی تیم ملی قرار است عصر امروز آغاز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال از ساعت 14 امروز دوشنبه آخرین تمرین خود را در تهران و قبل از سفر به عربستان برای با الشباب در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار کرد. در تمرین امروز مجید غلام نژاد، سیاوش اکبرپور، احمد جمشیدیان و حاج قاسم مربی بدنساز آبی پوشان غایب بودند. همچنین مجید صالح که امروز خبر حضورش در تیم ملی به صورت رسمی رسانه‌ای شد، در تمرین حضور نداشت.

امیر قلعه نویی که با لباس شخصی به تمرین آمده بود، نظاره گر عملکرد بازیکنانش بود. البته اصغر حاجیلو پیشکسوت باشگاه استقلال دقایقی در تمرین آبی پوشان حضور یافت و با امیر قلعه نویی گفتگو کرد.

هاشم بیک زاده، خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان و امیرحسین صادقی چهار بازیکن استقلال که به تیم ملی دعوت شده‌اند و عصر امروز باید در اردوی تیم ملی حضور یابند، با بازیکنان استقلال تمرین کردند.

امیرحسین صادقی مدافع استقلال حدود 20 دقیقه با بازیکنان تمرین کرد ولی در حالی که به نظر می‌رسید دچار مصدومیت جزیی شده، بعد از بستن یخ روی پای خود به صورت انفرادی به تمرین ادامه داد.

بازیکنان استقلال بعد از گرم کردن و مرور کارهای تاکتیکی، ضربات ایستگاهی را تمرین کردند. مهرداد اولادی در دقایق پایانی تمرین، به بهانه آسیب دیدگی پا از زمین خارج شد؛ در حالی که به نظر می‌رسید این بازیکن از مسئله‌ای ناراحت بوده و مصدومیتش جدی نیست.

قرار است کاروان استقلال ساعت 18 امروز از فرودگاه مهر آباد به جده عربستان برود. تیم استقلال در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه این هفته به مصاف تیم الشباب عربستان خواهد رفت.

کد خبر 2270683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha