۲۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۶:۱۴

آماتو در نشست خبری:

اشتباهات بازی با الهلال را تکرار نمی‌کنیم/ هر 4 تیم شانس صعود دارند

اشتباهات بازی با الهلال را تکرار نمی‌کنیم/ هر 4 تیم شانس صعود دارند

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: اشتباهات بازی با الهلال را مقابل سپاهان تکرار نمی‌کنیم و برای کسب نتیجه به اصفهان آمده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، "حسین آماتو" دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این بازی یکی از مهم‌ترین بازی‌های ما به شمار می‌رود، ضمن بین مطلب اظهار کرد: دیدار فردا یکی از مهم‌ترین بازی‌های ما به شمار می‌رود زیرا هر دو تیم در این بازی شانس صعود دارند و پیش از این نیز گفته بودم که سرنوشت صعود به این مسابقه کشیده می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر همه تیم‌های گروه ما برای صعود شانس دارند و بازی‌های این هفته مشخص کننده این است که چه تیمی صعود می‌کنند؛ ما در این بازی بازیکنان موثر خود نظیر رائول گونزالس، حلال البروسی، عبدالعزیز سلیطی و عبدالعزیز انصاری، را به دلیل مصدومیت نداریم و بازیکن محرومی نیز نداریم.

سرمربی تیم فوتبال السد قطر درباره بازی هفته قبل این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: ما در بازی با الهلال از نظر دفاعی بسیار بد کار کردیم اما آن بازی، یک مسابقه متفاوت بوده و ما اشتباهات بچه‌گانه‌ در این بازی داشتیم و نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و در کنار آن شانس هم نداشتیم اما اشتباهات بازی با الهلال را در این بازی تکرار نمی‌کنیم.

وی با اشاره به رویارویی تاباتا و محرم نویدکیا در خط هافبک دو تیم بیان داشت: این بازیکنان از تجربه بسیار خوبی برخوردار هستند و از نظر کیفی نیز در شرایط خوبی هستند و اگر روز خوب آنها باشد، روز خوب تیم‌هایشان است.

آماتو با اشاره به نقطه ضعف تیم سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان تیم بسیار خوبی بوده و خط دفاعی بسیار خوبی داشته و حملات زهرداری انجام می‌دهد، بنابراین اگر توپ و میدان در اختیار این تیم باشد، کار بسیار دشواری در پیش داریم اما ما برای گرفتن امتیاز به ایران و اصفهان آمده‌ایم.

وی گفت: غیبت بازیکنان تاثیرگذار در تیم ما بسیار بد و سخت بوده اما آنها از 3 ماه پیش در کنار تیم ما نبوده‌اند و مجبور شدیم از 4 بازیکن زیر 20 سال استفاده کنیم که تجربه بازی خارج از خانه را نداشته‌اند.

سرمربی تیم السد قطر گفت: این بازی برای ما بازی مرگ و زندگی به شمار می‌رود زیرا پیروز آن، شانس صعود بیشتری دارد اما ما برای جبران باخت سنگین خود مقابل الهلال به اصفهان آمده‌ایم و تلاش می‌کنیم که امتیاز کسب کنیم.

کد خبر 2270759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha