۲۵ فروردین ۱۳۹۳، ۲۰:۴۱

پس از غیبت استقلالی‌ها و سپاهانی‌ها؛

کی‌روش بازیکنان فولاد و تراکتور را مرخص کرد/ سفر به آفریقا در ابهام

کی‌روش بازیکنان فولاد و تراکتور را مرخص کرد/ سفر به آفریقا در ابهام

سرمربی تیم ملی ایران پس از حضور نیافتن بازیکنان استقلال و سپاهان در اردوی آماده‌سازی این تیم، بازیکنان دو تیم فولاد و تراکتورسازی را هم مرخص کرد. در این شرایط وضعیت برگزاری اردوی تیم ملی ایران در کشور آفریقای جنوبی در پرده‌ای از ابهام قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، درحالیکه قرار بود ملی‌پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی ساعت 18:30 دقیقه امروز دوشنبه خود را به کادر سرپرستی تیم معرفی کنند، نفرات تیم‌های استقلال و سپاهان، بر اساس تصمیم باشگاه در این اردو حضور نیافتند.

بر این اساس، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران نفرات ملی‌پوش تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان را برای همراهی تیم‌های خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مرخص کرد.

رحمان احمدی، امید ابراهیمی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شریفی، یعقوب کریمی و احسان حاج‌صفی از تیم فوتبال سپاهان و هاشم بیگ‌زاده، امیرحسین صادقی، آندارنیک تیموریان و خسرو حیدری از تیم استقلال، نفراتی بودند که در اردوی حضور نیافتند.

به همین خاطر تنها 11 بازیکن در اردوی تیم ملی باقیماندند که بر این اساس وضعیت برگزاری اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی در ابهام قرار گرفت.

اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال در آفریقای جنوبی قرار بود از 25 فروردین‌ماه تا 17 اردیبهشت‌ماه برگزار شود اما در این شرایط معلوم نیست تیم ملی به این کشور سفر کند یا این اردو لغو خواهد شد.

کد خبر 2270898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha