۲۶ فروردین ۱۳۹۳، ۸:۴۰

تکلو خبر داد:

معلمان برتر و پیشکسوت نهاوند تجلیل می شوند/ برگزاری نمایشگاه آثار شهید مطهری در نهاوند

 معلمان برتر و پیشکسوت نهاوند تجلیل می شوند/ برگزاری نمایشگاه آثار شهید مطهری در نهاوند

نهاوند - خبرگزاری مهر: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند با تشریح برنامه های ستاد بزرگداشت مقام استاد شهید مطهری و هفته معلم در نهاوند گفت: همزمان با برگزاری مراسم این هفته اساتید و معلمان برتر و پیشکسوت نهاوند تجلیل می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا تکلو عصر دوشنبه در جمع مدیران آموزش و پرورش شهرستان نهاوند در سالن اجتماعات خانه معلم اظهار داشت: هشت کارگروه تخصصی برای تعیین معلمان نمونه شهرستان نهاوند تشکیل شده که بعد از بررسی پرونده 125 معلم و دبیر دارای شرایط، 28 نفر را  بعنوان دبیران نمونه شهرستانی و دو نفر نیز بعنوان دبیران نمونه استانی انتخاب و معرفی کردند.

تکلو با بیان اینکه رحمان بحیرایی در مقطع ابتدایی و نعمت مومیوند در مقطع آموزشی متوسطه اول بعنوان دبیران نمونه استانی انتخاب شده اند، گفت: 16 اردیبهشت ماه سال جاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان نهاوند در کانون شهید باهنر برگزار می شود.

وی افزود: در هفته معلم و به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری 10 برنامه فرهنگی توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند برگزار می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند عنوان کرد: غبار روبی از مزار شهدای فرهنگی و معلم از جمله شهید شاخص کشوری حاج محمد طالبیان، مراسم راهپیمایی و کوهپیمایی خانوادگی فرهنگیان و برگزاری نمایشگاه شعر، مقاله خوانی و کتابخوانی با موضوع آثار شهید مطهری از جمله برنامه های هفته معلم در نهاوند است.

علیرضا تکلو در ادامه سخنان خود با اشاره به ضرورت معرفی ابعاد شخصیتی شهید مطهری، گفت:  تلاش های دکتر مطهری در زمینه تبیین ارزشها و آرمانهای انقلاب، مبارزات سیاسی فراوان وی و همچنین آثار علمی ارزشمند استاد ایجاب می کرد ستادی برای گرامیداشت یاد و خاطره این شخصیت فرزانه تشکیل داده شود.

تکلو با اشاره به اینکه هفته گرامیداشت مقام معلم از 12 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد، هدف از برگزاری مراسم این هفته را نهادینه سازی فرهنگ تکریم و تجلیل از مقام والای معلم و همچنین ارتقای انگیزش رشد و تعالی خواهی میان معلمان با ایجاد رقابتی سالم و علمی میان آن ها عنوان کرد.

وی در پایان اظهار داشت: در سالی که بنام اقتصاد و فرهنگ مزین است این موضوع باید مورد توجه آموزش و پرورش قرار گیرد و معلمان نقش محوری و موثر در تبیین فرهنگ و اقتصاد داشته باشند.

کد خبر 2270958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha