۲۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۷:۲۶

قائم مقام باشگاه پیکان تاکید کرد:

مدیریت فعلی کمیته داوران بسیار ضعیف است/ دستان ناپاک باید قطع شوند

مدیریت فعلی کمیته داوران بسیار ضعیف است/ دستان ناپاک باید قطع شوند

پس از دیدار رفت مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول بین دو تیم پیکان و سیاه جامگان، قائم مقام باشگاه تهرانی با اعتراض به نحوه قضاوت در این مسابقه، مدیریت فعلی کمیته داوران فدراسیون فوتبال را بسیار ضعیف و ناکارآمد توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مددی در گفتگو با سایت باشگاه پیکان در خصوص دیدار رفت پلی‌آف تیم فوتبال پیکان و سیاه جامگان ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: آقای صالحی داور این دیدار جلوی چشم تماشاگران و همه اهالی فدراسیون فوتبال اعم از آقایان بهروان، عسگری، حسن‌زاده و ... خطای کاملا مشهود مدافع سیاه جامگان روی خط دروازه را نادیده گرفت و پیکان را از یک پیروزی حساس محروم کرد.

وی تاکید کرد: چگونه است همه اهالی فوتبال حاضر در ورزشگاه از فاصله 50-60 متری حمل عمدی توپ با دست مدافع سیاه جامگان را می‌بینند اما داور که در فاصله 5 متری صحنه است آن را نمی‌بیند؟ این موضوع واقعاً جای تعجب و تاسف فراوان دارد.

قائم مقام باشگاه پیکان در ادامه یادآور شد: در همه جای دنیا اگر داوری اشتباه تاثیرگذاری داشته باشد و در جریان بازی یک تیم را دچار خسران و ضرر کند، از سوی رئیس کمیته داوران مورد محرومیت طولانی و توبیخ قرار می‌گیرد اما گویا در کمیته داوران ایران عزمی برای برخورد وجود ندارد و هر روز وضع بدتر هم می‌شود.

وی مدیریت فعلی کمیته داوران فدراسیون فوتبال را بسیار ضعیف و ناکارآمد توصیف کرد و افزود: از ابتدای فصل تیم پیکان از ناحیه داوری ضربات جبران ناپذیری را متحمل شد، تا جاییکه نتایج این تیم به گونه‌ای رقم خورد تا پیکان نتواند بصورت مستقیم به لیگ برتر صعود کند.

مددی در ادامه به موضوع جالبی اشاره کرد: تمام اشتباهات تاثیرگذار داوری که بالغ بر 50 مورد است را به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران ارجاع داده‌ایم اما گویا عزمی برای برخورد با خاطیان و اعاده حق پیکان در فدراسیون فوتبال وجود ندارد و در همچنان بر همان پاشنه می‌چرخد.

وی با ابراز تاسف شدید از اینگونه رفتارهای منفعلانه تصریح کرد: آقایان اصفهانیان و عسگری به عنوان متولیان داوری کشور تا کی می‌خواهند از برخی داوران در همه شرایط دفاع کنند و زیر بار اشتباهات فاحش آنها نروند؟ بی‌تردید با این وضعیت نه تنها تحولی در داوری رخ نخواهد داد که شاهد انزوای بیشتر جامعه داوری در سطح آسیا و جهان خواهیم بود.

قائم مقام باشگاه پیکان خطاب به عسگری رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال یادآور شد: آقای عسگری! شما که خود در ورزشگاه حضور داشته‌اید، چرا سکوت کرده‌اید و حداقل برای دلخوشی هزاران کارگر خط تولید ایران خودرو به اشتباه فاحش داور مسابقه اذعان نمی‌کنید؟! به راستی چه کسی حق ضایع شده پیکان را می‌دهد؟

وی با اشاره به بازی برگشت تیم فوتبال پیکان و سیاه جامگان مشهد اظهار کرد: امیدواریم در جو سنگین مشهد داوری انتخاب شود که ویژگی‌های یک داور پلی‌آف را داشته باشد و به دور از حب و بغض و تنها بر اساس عدالت و قانون سوت بزند و گرنه این باشگاه مقصر اصلی تمام رنج‌هایی که به پیکان در طول یک فصل وارد شده را آقایان اصفهانیان و عسگری می‌داند.

مددی از ارباب جراید و اصحاب رسانه درخواست کرد بازی برگشت پلی‌آف را با حساسیت بیشتری دنبال کرده تا عملکرد داوری در پیش روی افکار عمومی مورد ارزیابی و واکاوی دقیق‌تری قرار بگیرد و گفت: ایمان دارم با وجود همه ناملایمات و مسائلی که برای تیم پیکان در این فصل ایجاد شده، به حول و قوه الهی و با کمک بازیکنان و کادرفنی به لیگ برتر فوتبال صعود می‌کنیم اما حتماً بایستی دستان ناپاک از فوتبال کشور قطع شود.

کد خبر 2271635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha