۲۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۰۳

پرویزی:

نظام جمهوری اسلامی به نیروهای مسلح نگاه اعتقادی دارد

نظام جمهوری اسلامی به نیروهای مسلح نگاه اعتقادی دارد

بجنورد - خبرگزاری مهر: استاندار خراسان شمالی با بیان این که نگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در استفاده از نیروهای مسلح نگاهی ابزاری نیست، گفت: نظام به نیروهای مسلح نگاه اعتقادی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح جمعه در آیین گرامیداشت 29 فروردین، سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی ایران یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در خراسان شمالی رژه نظامی خود را به صورت نیروهای پیاده رو و موتوری برگزار کردند.

در این مراسم سید علی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: نگاه جمهوری اسلامی ایران در استفاده از نیروهای مسلح نگاهی ابزاری نیست بلکه نظام به نیروهای مسلح از جمله ارتش نگاهی اعتقادی دارد.

به گفته وی اگر در حال حاضر نیروهای مسلح ایران در دنیا حرفی برای گفتن دارند به لحاظ قدرت معنوی و اعتقادی این نیروها است وگرنه شاید از نظر تسلیحاتی کشورهای متعددی دارای این حد از توان نظامی باشند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: اگر می خواهیم نیروهای نظامی ما در جهان بدرخشند باید در کنار فعالیت در بخش سخت افزاری و تسلیحاتی، به تقویت اعتقادی نیروهای مسلح نیز توجه ویژه داشته باشیم.

پرویزی اضافه کرد: نیروهای مسلح کشور در طول 34 سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی در برابر تمامی توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و ضمن حفاظت و حراست از کشور به دنیا نیز اثبات کرده که قصد تجاوز به سایر کشورها را ندارند.

وی با بیان این که در حال حاضر نیز با تدبیر مقام معظم رهبری، اقتدار نیروهای مسلح حفظ شده و تداوم دارد و روز به روز هم به اقتدار آن ها افزوده می شود، اظهار داشت: از این اقتدار نیروهای مسلح برای مقابله با توطئه های دشمنان و سربلندی نظام استفاده می شود.

به گفته پرویزی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه سایر نیروهای مسلح کشور در طول هشت سال دفاع مقدس با تمام توان شرکت داشت و در حال حاضر نیز در صحنه حفاظت و حراست از کشور حضور کامل دارد.

در این مراسم فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر77 پیروز ثامن الائمه(ع) هم به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری 29 فروردین روز تجلیل از ارتش به خاطر دستاوردهای این نیرو است.

امیر سرتیپ دوم رضا آذریان با بیان این که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از فرمانده کل قوا در خدمت نظام است، اظهار داشت: ارتش به منظور حفاظت از مرزهای کشور با هوشمندی در صحنه است و اجرای رزمایش های متعدد نیز در راستای افزایش توانمندی این نیرو در برابر دشمنان و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.

وی همچنین با اشاره به شعار سال و فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی با اجرای این اصل مهم در ارتش پرداخت و گفت که نیروهای مسلح کشور به این مهم توجه دارند و تاکنون نیز موفقیت های خوبی در این زمینه حاصل شده است.

کد خبر 2273003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha