۲۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۵۸

مهر گزارش می دهد:

ارتش جمهوری اسلامی ایران اقتدار خود را به نمایش گذاشت/ جنگ امروز، جنگ فرهنگ و اعتقادات است

ارتش جمهوری اسلامی ایران اقتدار خود را به نمایش گذاشت/ جنگ امروز، جنگ فرهنگ و اعتقادات است

شاهرود – خبرگزاری مهر: همزمان با 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، غیور مردان و حماسه آفرینان دفاع مقدس در روزهای خون و آتش و مرزبانان از جان گذشته این آب و خاک اقتدار و برتری دفاعی و جنگی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران از ساعت 9 صبح جمعه در میدان ولایت شاهرود با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در میان جمعیت پر شور مردم ولایت مدار و انقلابی همزمان با بر افراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، قرائت قرآن و قرائت پیام مقام معظم رهبری آغاز شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران تمام معادلات نظامی دنیا را به هم زد

استاندار سمنان در این مراسم با سلام و درود فرستادن بر حماسه آفرینان دفاع مقدس، ارتشیان سر افرازی که دل به خدا و گوش به فرمان رهبر و مولای خویش امام خامنه ای سپرده اند گفت: شما ارتشیان و نیروهای مسلح غیور و پایبند به انقلاب و اسلام هستید که امید دشمن را به یاس تبدیل کرده اید.

محمد وکیلی با اشاره به اینکه ارتش از نیروهایی بود که با تمام توان در دوران دفاع مقدس در مقابل ارتش های دنیا ایستاد افزود: شما ترجمان "اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ" هستید و با انقلابی که انفجار نور بود نشان دادید بهترین الگو برای بستر سازی ظهور امام زمان (عج) و مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی هستید.

وی با تاکید بر اینکه ارتش، لشکری متشکل از مردان خداست که پناهگاه رعیت و شکوه دین را با تمام توان خود محقق می کنند خاطر نشان کرد: ارتش ایران یکی از مقتدر ترین ارتش های دنیاست که هشت سال مقابل دنیا، اسلحه های پیشرفته و دلارهای نفتی کشورهای مرتجع منطقه ایستاد و مقاومت کرد.

 جنگ امروز دنیا، جنگ فرهنگ ها و اعتقادات است

استاندار سمنان با یادآوری این مطلب که امروز اگر تمام دنیا با داشتن انرژی اتمی ایران مخالف است به خاطر ترس از ساخت بمب اتم نیست، تصریح کرد: آن ها از ایمان و پایمردی می هراسند که در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی آن ها را شکست داد و تمام معادلات نظامی دنیا را بهم زد.

وکیلی با اشاره به این که اگر امروز ما یک طرف میز و گروه 1+5 طرف دیگر قرار دارد نشانه اقتدار ایران است عنوان کرد: آمریکا یکی از مقتدرترین ارتش های جهان است ولی در جنگ های صد ساله اخیر نتوانسته هیچ موفقیت چشمگیری به دست بیاورد.

وی تاکید کرد: جنگ امروز جنگ فرهنگ ها و اعتقادات است و مردم ما ایستاده اند تا انقلاب را به امام زمان (عح) برسانند و پایمردی کسانی را که به فرمان امام خمینی ایستادگی کردند تا جهان هست زنده نگاه دارند.

مردم همیشه حامی ارتش و نیروهای رزمنده اسلام بوده اند

فرمانده تیپ 158 شهید عباسعلی کشاورزیان شاهرود نیز در این آئین ضمن تبریک سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اذعان داشت: نیروهای پر توان ارتشیان استان سمنان همانند سایر همرزمان خود در سراسر کشور همواره اقتدار و صلابت و پایداری خود را به مردمی که حمایت خوبی برای نیروهای مسلح و ارتش بودند به نمایش گذاشته اند.

سرهنگ پیاده ستاد مهدی معمار باشی با بیان این مطلب که یکی از مهمترین مسائلی که در هر کشوری حائز اهمیت است و باعث حضور قدرتمند مسئولان در دنیای حاضر می شود قدرت نظامی بالاست ابراز داشت: بالا بودن توان رزمی نیروها برای استکبار جهانی این پیام را خواهد داشت که ارتش و نیروهای رزمنده این توان را دارند که بتوانند با هر توطئه ای مقابله کنند.

وی از ملت سر افراز ایران و مردم همیشه در صحنه شهرستان شاهرود که حامی نیروهای نظامی و ارتش هستند قدردانی کرد و اظهار داشت: این مردم از سال 58 که امام در دستور تاریخی خود اعلام کردند ارتش به صحنه بیاید و از مردم خواستند که حمایت خود را از ارتش به نمایش بگذارند تا به امروز گوش به این فرمان بوده اند و هرگز صحنه حمایت از نیروهای مسلح به خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران را خالی نگذاشته اند.

در ادامه این مراسم، رژه پیاده یگان های ارتش جمهوری، اجرای مراسم ورزشی و رزمی و رژه موتوری از مقابل جایگاه انجام شد که گوشه ای از تحرک، نشاط و توانمندی بالای کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد.
 

کد خبر 2273042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha