۳۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۱۲

بازگشایی کانون فیلم «سینماحقیقت» با نمایش دو مستند

بازگشایی کانون فیلم «سینماحقیقت» با نمایش دو مستند

یکشنبه 31 فروردین ماه دوره جدید کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با نمایش و نقد دو فیلم مستند فرحناز شریفی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «عاشق لیلا» و «21 آگهی استخدام» از جمله فیلم های مستند فرحناز شریفی هستند که از ساعت 17:30 عصر یکشنبه 31 فروردین ماه 93 و در آیین بازگشایی کانون فیلم سینماحقیقت، اکران عمومی شده و با حضور کارگردان مورد نقد و بررسی قرار می گیرند.

مسئولیت انتخاب فیلم ها و برگزاری جلسات نقد و بررسی دوره جدید فعالیت کانون فیلم سینماحقیقت برعهده ناصر صفاریان مستندساز، روزنامه نگار، منتقد سینما و عضو هیات مدیره انجمن مستندسازان سینمای ایران است.

پس از نمایش دو فیلم مذکور هم جلسه نقد و بررسی آن با حضور ناصر صفاریان و شمیم مستقیمی برگزار خواهد شد.

به گفته صفاریان این برنامه منحصر به تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی نیست و هر فیلمسازی می تواند اثر خود را شامل فیلم های مستند، کوتاه داستانی، انیمیشن و سینمایی تجربی که قابلیت نمایش عمومی دارند به مرکز ارائه نموده تا پس از بررسی در نوبت نمایش قرار گیرند.

تماشای فیلم ها و شرکت در جلسه نقد و بررسی کانون فیلم سینماحقیقت برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می توانند از ساعت 17:30 یکشنبه هر هفته به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15 مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.

 

کد خبر 2273849

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha