۳۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۷:۵۴

محمدرضا خلعتبری:

تمرینات بدنسازی‌مان تاکنون در ایران و آسیا انجام نشده است

تمرینات بدنسازی‌مان تاکنون در ایران و آسیا انجام نشده است

مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، تمرینات تیم ملی در آفریقای جنوبی را بسیار فشرده و سنگین برشمرد و گفت: تمرینات بدنسازی که در اردوی آفریقا انجام می‌دهیم، تاکنون در ایران و آسیا اصلا انجام نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمدرضا خلعتبری در خصوص برگزاری تمرینات تیم ملی ایران در آفریقای جنوبی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: تمرینات فشرده و سختی را در آفریقای جنوبی برگزار می‌کنیم. خوشبختانه روحیه بازیکنان نیز خوب بوده و تیم روز به روز بهتر می شود.

وی همچنین افزود: تمرینات بدنسازی و همچنین تاکتیکی که زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کنیم، بسیار سنگین و سخت است و اگر به همین منوال پیش رویم معتقدم تیم در شرایط آمادگی خوبی قرار می‌گیرد.

مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: تست‌های جدیدی که در این اردو از بازیکنان گرفته می‌شود و همچنین تمرینات بدنسازی که انجام می‌دهیم تاکنون در ایران و آسیا اصلا انجام نشده و فکر می‌کنم انجام این تست‌ها و همچنین تمرینات بدنسازی و تکنیکی به بهتر شدن شرایط تمرینی و مسابقه‌ای تیم ملی کمک بسزایی کند.

خلعتبری همچنین گفت: به دلیل تمرینات سنگین و فشرده‌ای که بازیکنان با استقبال فراوان آن را انجام می‌دهند، کمی خسته می‌شویم اما برای اینکه در جام جهانی عملکرد مطلوبی داشته باشیم، بی‌شک سخت‌ترین تمرینات را پشت سر می‌گذاریم تا در برزیل موفق باشیم.
 

کد خبر 2273975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha