۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲

مظفری:

نانوایان البرزی برای افزایش کیفیت نان رتبه بندی می شوند

نانوایان البرزی برای افزایش کیفیت نان رتبه بندی می شوند

کرج - خبرگذاری مهر: معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز گفت: با نظارت ناظران کیفی، نانوایان استان برای افزایش کیفیت نان مصرفی مردم رتبه بندی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد مظفری در جلسه کارگروه آرد و نان که صبح دوشنبه در استانداری البرز برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: برای افزایش سطح کیفیت نان مصرفی هم استانی ها، نانوایی ها رتبه بندی می شوند.

مظفری در ادامه تاکید کرد: نانوایی ها با توجه به معیارهای بهداشتی مانند بهسازی محیط، بهداشت فردی، بهسازی انبار نگهداری صحیح آرد، استفاده از مواد اولیه سالم، داشتن کارت بهداشت و گذراندن دوره های آموزش بهداشت اصناف امتیاز بندی می شوند و رتبه دریافت می کنند.

وی یادآور شد: با اجرای این طرح نانوایی که نکات بهداشتی را رعایت نکنند به صورت موقت تعطیل می شوند تا هر چه سریع تر اقدام به رعایت بهداشت در پخت نان کنند چرا که نان به صورت مستقیم با سلامت شهروندان در ارتباط است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ناظران کیفی آموزش های تخصصی لازم را در محل تولید نان به نانوایان ارائه می کنند، نظارت و ارزیابی بر چگونگی استفاده از مطالب آموزشی در این آموزش ها خیلی با اهمیت است.

اتحادیه نانوایان امور مربوط به نان و نانوایان را نظارت کند

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز بیان کرد: نانوایی ها باید نان با کیفیت را در اختیار مردم بگذارند و با متخلفانی که نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند یا مرتکب گران فروش و یا کم فروش می شوند برابر قانون برخورد می شود.

مظفری با اشاره به اینکه همه واحدهای نانوایی در سطح استان موظف به ارائه خدمت به مردم هستند، تصریح کرد: طی بازدیدهای ناظران کیفی واحدهایی که کیفیت نان، ساعت کار، بهداشت، و سایر دستور العمل ها را به نحو مطلوبی انجام دهند درجه بندی شده و مورد حمایت ویژه قرار خواهند گرفت.

این مسئول ادامه داد: اتحادیه نانوایان به طور مستمر و هدفمند باید بر امور مربوط به نانوایان و کیفیت نان نظارت داشته باشد و در زمینه عدم کیفیت و ... هیچ توجیهی قابل قبول نیست.

وی در پایان گفت: از شهروندان خواستاریم مصرف نان خود را مدیریت کنند.

کد خبر 2275130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha