۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳

مانوئل خیمنز:

حق استقلال و الریان بود که صعود کنند/ مثل بازی رفت استقلال را می بریم

حق استقلال و الریان بود که صعود کنند/ مثل بازی رفت استقلال را می بریم

سرمربی تیم فوتال الریان قطر از تیم خودش و استقلال به عنوان تیم های شایسته صعود از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا یاد کرد و گفت: چیزی برای از دست دادن نداریم و آمده ایم که استقلا را مثل بازی رفت شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مانوئل خیمنز که پیش از ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار روز چهارشنبه برابر استقلال شرکت کرده بود، در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ برتر ضمن بیان این مطلب افزود: با احترامی که برای سه تیم دیگر حاضر در گروه قائل هستم اما ما چیزی برای از دست دادن نداریم و برای پیروزی به تهران آمده ایم. می خواهیم مثل بازی رفت استقلال را شکست دهیم.

وی افزود: ما برابر تیمی به میدان می رویم که به نظر من بهترین تیم این دوره از مسابقات بود. حق ما و استقلال بود که از این گروه به مرحله بعدی صعود کنیم اما یکی از جذابیت های فوتبال این است که همیشه پیش بینی ها درست از آب در نمی آید و تیم هایی که فکر می کنید قهرمان می شوند از دور رقابت ها کنار می روند.

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال الریان قطر شرایط خودش با استقلال را تقریبا مشابه عنوان کرد و افزود: یکی از مشکلات این روزهای ما این است که مصدومان زیادی داریم. ما در بازی اول استقلال را بردیم و برابر الشباب و الجزیره هم خوب بازی کردیم اما نتوانستیم به پیروزی برسیم. با این حال می خواهیم روز چهارشنبه مثل بازی رفت استقلال را شکست دهیم.

خیمنز خاطرنشان کرد: از مشکلات استقلال خبر ندارم اما احساس می کنم آنها هم مثل ما روزهای سختی را پشت سرگذاشتد و سختی های زیادی را متحمل شدند. می دانم که آنها بازیکنان زیادی را از دست داده اند. با این حال همانطور که گفتم من شانس استقلال و الریان را برای صعود از این گروه زیاد می دانستم که درست از آب درنیامد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های استقلال ایران و الریان قطر در هفته ششم مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 21 روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. این بازی در شرایطی برگزار می شود که این دو تیم قبل از این از دور مسابقات حذف شده اند.

کد خبر 2275918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha