۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۱۷

تمجید حسین معدنی از عملکرد کواچ پس از صعود پروجا به فینال

تمجید حسین معدنی از عملکرد کواچ پس از صعود پروجا به فینال

مربی تیم ملی والیبال ایران به دنبال صعود تیم پروجا ایتالیا به دیدار نهایی رقابتهای سری A گفت: کواچ در این بازی فوق‌العاده کار کرد و با تصمیم‌هایش بازی را تغییر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم پروجا ایتالیا که هدایت آن را اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی ایران بر عهده دارد در پنجمین بازی خود در مرحله نیمه نهایی رقابتهای سری A ایتالیا به مصاف پیاچنزا رفت که در پایان با برتری 3 بر یک مقابل این تیم به دیدار نهایی راه یافت.

حسین معدنی مربی تیم ملی والیبال در خصوص این دیدار گفت: شرایط تیمی که بر روی کاغذ ضعیف است و به بازی پنجم می‌رود با تیم مدعی متفاوت خواهد بود. پروجای ایتالیا در بازی پنجم با انگیزه و روان بازی کرد اما پیاجنزا به دلیل استرس و اضطراب نتوانست بازی خوبی ارائه کند. چرا که پروجا از لحاظ نفرات و بازیکنان در سطح پایین‌تری نسبت به پیاچنزا قرار دارد ولی عملکرد پروجا بهتر بود.

وی تصریح کرد: پروچا با هنرنمایی دو بازیکن صربستانی این تیم که در پست‌های پشت خط زن و دریافت کننده بازی می‌کنند، خیلی خوب بازی کرد و مزد تلاش‌های خود را گرفت. کواچ در این بازی با هوشمندی پاسور تیم را از زمین خارج و از پاسور دوم استفاده کرد که این کار نیز در پیروزی نقش پروجا داشت. هدایت او در زمین مسابقه خیلی خوب بود که باعث شد پروجا برنده دیدار سخت نیمه نهایی شود.

مربی تیم کشورمان کار تیم شاگردان کواچ را فوق‌العاده دانست و در مورد حریف این تیم در دیدار نهایی گفت: کار بسیار سختی در دیدار نهایی خواهد داشت. حریف پروجا تیم قدرتمندی است و نقاط ضعف خاصی ندارد.
 

کد خبر 2276149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha